@Anz Ik heb hier nog een meid ontmoet (ze komt uit dezelfde woonplaats als ik) Zij heeft eind sept. haar 1e gekregen en is nu ook alweer zwanger van de 2e en weer in sept. uitgerekend. Beetje hetzelfde als bij jou.
Esthertie; wat grappig dat is idd bijna t zelfde! ik vind t wel n maf idee af en toe , dat k gewoon twee keer in 1 jaar ga bevallen Dianana; huh je moest blijven? dat heb k even gemist denk ik, alles wel goed? ben benieuwd naar een foto van je twee kids!! hier vandaag voor t eerst gespuugd heb bij beide zwangerschappen nooit overgegeven dus k hoop stiekem echt dat t een voorteken voor n meid is
Omdat ik medicijnen heb gebruikt anz....morgen gaan we lekker naar huis....tis zo ook genoeg geweest voor Loïs
Oh oke wat lekker om morgen met t complete gezin samen te zijn! geniet er van ! Voor mij is dat moment een beetje langs me heen gegaan was nog in de war en vermoeid.. Hoppa in de auto en thuis stonden oma, opa en cenn al te wachten.. dit keer gaat vriend de mannen maar gewoon halen en is die dag voor ons 5en.. de volgende dag familie
Dat doen wij nu zondag idd...geen visite...gewoon lekker wij 4tjes...rustig dagje...morgen gaat man de cosi halen...en komt ie met Loïs samen terug...gaan we als gezinnetje naar huis
goedenmorgen dames hoe gaat het hier? diana hoe gaat het met jou en de kleine beau? en mag je vandaag lekker naar huis?
Ka komt nog om 12 uur...dat moet ik hier eten en dan gaan we lekker naar huis En zo nog na-controle voor mij... Hebk nie zo'n zin in
Hi Lady's. @Dianana Fijn lekker naar huis. Tja en die controle.. is misschien toch verstandig om even te doen. Vriendinnetje van mij is van donderdag op vrijdag nacht bevallen van een meisje. Kan niet wachten om op kraamvisite te gaan.
diana wat fijn dat je lekker naar huis mag nu al bent waarschijnlijk geniet er lekker van meis met je gezinnentje bij ons gaat het lekker est wat leuk gefeliciteerd en leuk ja op kraamvisite
Geen controle gehad...bleek dattie alleen gedag wilde zeggen... Ben beurs van onder auw flinke stuwing...dus dat werkt allemaal nog...hij drinkt als n tierelier Leuk van je vriendin esth.... Hoe heet de baby ? Kaartjes gaan hier als t goed is maandag op de bus
@Dianana Nou dat scheelt dan weer dat je morgen niet terug hoeft. He naar dat je zo'n pijn hebt van onder. Ben je ingescheurd? Je borsten zullen inmiddels in je nek zetten, even volhouden 't is zo weer over haha. De kleine meid heet Lauren, ik weet alleen nog niet of je het gewoon op zijn Hollands (als Laurens zonder s) of op zijn Engels uitspreekt. Ben nieuwsgierig naar het kaartje.
mooie naam ! ja t zijn net 2 zwerfkeien met n velletje dr om ...maar idd ...ff doorbijten niet ingescheurd...maar t ging zo snel dat t beurs is zeg maar
diaan dat had ik ook met me jongste zoon...mike...hij woog bijna 4,5 kilo en was 53 cm en nog vond ik hem klein!! wat een mooie naam beau!!! die naweeen zijn heel normaal had ik ook!! geniet lekker meid en wat fijn dat hij niet zo heftig reageert als onze Senna en dattie dus al naar huis mag!!! beppie wat een lekker manneke en wat een kop met haar heeft ie ....zooooo mooi!! ik heb ook nieuws...Senna heeft vanddaag voor het eerst gelachen!!! eerst naar haar grote broer Dylan en toen naar mij,Mike en papa!!! zag zooooooooooooooooo lief uit!!!! hahha ik zei nog tegen me oudste dat ik om te verrekken zou zijn als ze eer zou lachen aangezien ik me in de kreukels heb gewerkt om haar aan het lachen te krijgen en hoppa ze lacht naar hem hahahaahha!!! ach ja zo zie je maar hoe gek ze met hem (en mike) is!!!
eey diana lekker dat je gewoon zo naar huis kon en dat alleen maar ff gedag wilde zeggen nou hoop dat je nou lekker aan het genieten bent thuis true wat een mooie meid is het zeg echt een dropje smelttttttttttttt en wat leuk dat ze al lekker aan het lachen is