December Chica's Vol. VIII

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door miss C, 10 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. gekko

gekko VIP lid

11 okt 2010
    10.962
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Miss.....
    Lekkere reacties allemaal... hahahahahaha... jij bent goed verdedigd en je had zelf ook al lekker van jezelf afgebeten;)

2. bren79

bren79 Fanatiek lid

30 dec 2009
    3.374
    0
    0
    kassa medewerker
    arnhem
    goedenmorgen dames

iedereen een goed weekend gehad?
    hier wel een goed weekend niet veel gedaan allemaal de puf niet voor hahaha
    kwam er gister avond achter dat ik woensdag mijn vb12 had moeten halen :S ik ben zo vergeet achtig he
    maar ja de dokter gebelt vanmorgen en morgen kan ik hem weer halen :)

3. gekko

gekko VIP lid

11 okt 2010
    10.962
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heb je gelijk ook een reden gevonden voor het tekort aan puf.

Mijn man en ik zijn gister gaan zwemmen.... was wel druk maar was wel weer eens lekker....Volgende week lekker weer:D en dan gaan we wat vroeger, dan is het ook rustiger;)

4. dianana

dianana VIP lid

18 dec 2010
    10.359
    0
    0
    zaanstad
    Ah lekker gekko !...
    Ik mag geloof ik 6 weken niet

5. gekko

gekko VIP lid

11 okt 2010
    10.962
    0
    0
    NULL
    NULL
    Waarom 6 weken niet? Dat is dan echt lang!!!

Mijn man wil in augustus meedoen met een mini triatlon(ik geloof 1/8ste), dus zo oefenen we een beetje voor het zwemonderdeel...

6. Engeltje1

Engeltje1 Niet meer actief

goeiemorgen

mooie foto van je 2 wonders diaan

7. bren79

bren79 Fanatiek lid

30 dec 2009
    3.374
    0
    0
    kassa medewerker
    arnhem
    ja gekko daar komt mijn pufffff vandaan heb weer nodig mijn lichaam vraagt er weer om hihi
    lekker hoor gezwommen wil ik ook wel weer is gaan doen
    miss het weekend wel lekker met ze 3e zwemmen :)

diana 6 weken best lang dat je niet mag
    maar ja voor je het weet zijn die 6 weken voorbij en kan je weer lekker zwemmen

8. gekko

gekko VIP lid

11 okt 2010
    10.962
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nousje weer bij jullie?
    Zwemmen is altijd wel lekker, maar als het rustig is is het wel het fijnst...

9. bren79

bren79 Fanatiek lid

30 dec 2009
    3.374
    0
    0
    kassa medewerker
    arnhem
    ja nousje is weer bij ons het weekend en de komende 4 wekende ook en ja wie weet daarna ook hahaha
    maar komende 4 weekende staan vast in mijn agenda
    en dan is ze een weekend of 12 of meer achter elkaar bij ons geweest.
    maar wij klagen niet hoor heerlijk dat ze gewoon bij ons is elk weekend het liefst is ze door de weeks ook hier maar die tijd komt vanzelf :p

10. gekko

gekko VIP lid

11 okt 2010
    10.962
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hahahahahahaha.. echt wel!!

Maar Bren.... 12 weekenden al bij jullie, ik begrijp dat jullie niet klagen maar...

Ach je begrijpt het, we hebben het er al zo vaak over gehad.
    Zijn er goede zwembaden bij jullie in de buurt?

11. bren79

bren79 Fanatiek lid

30 dec 2009
    3.374
    0
    0
    kassa medewerker
    arnhem
    ja ik snap het ook niet hoor als moeder zijnde had ik ook vrije tijd willen hebben met me dochter en weekende lekker samen willen zijn en leuke dingen doen maar zij niet zit liever bij haar vriend en de carnaval ik vind het best en papa ook
    en ach zo zien mensen ook hoe graag ze bij haar dochter is en leuke dingen met haar doet ;)
    hier staat alles in de agenda wanneer ze bij ons is of daar en als ze daar is waar ze dan word gedropt :p

ja we hebben hier nog geen 3 min afstand lopen een zwembad zitten niet echt groot maar ach wel leuk bad verder

12. gekko

gekko VIP lid

11 okt 2010
    10.962
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ook alle keren dat ze bij opa's en oma's wordt gedropt genoteerd? En die keren dat ze volgens jullie niet gewassen is?

Echt te erg eigenlijk.... Als je haar de keus zou geven zou dit allemaal volgens mij niet nodig zijn.....

13. bren79

bren79 Fanatiek lid

30 dec 2009
    3.374
    0
    0
    kassa medewerker
    arnhem
    ja alles genoteerd wat we horen en zien
    is ook allemaal niet nodig als ze keer niet aan haar zelf denkt maar aan nousje en aan haar belangen en hoe nousje zich voelt

14. bren79

bren79 Fanatiek lid

30 dec 2009
    3.374
    0
    0
    kassa medewerker
    arnhem
    vrijdag was nousje vrij dus is ze donderdag weer naar ouders gegaan en daar geslapen zij had ook een cursus verkeers regelaar blablabla dus nousje vrijdag op gehaald weer bij haar ouders en weer had nousje niks bij alleen de aap en de kussentje
    maar geen schone kleren pyama ondergoed tandenborstel enzo enzo haar ouders hebben haar lekker onder de douche gedaan donderdag en een shirt gegeven van hun dochter daar in geslapen en alles in de was gedaan en de volgende dag weer droog en kon ze het weer aan

15. gekko

gekko VIP lid

11 okt 2010
    10.962
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik denk dat die ommezwaai wel even op zich laat wachten.... wel heel jammer... maar goed...

Hoe gaat het verder met jullie plan om Nousje een gelukkig thuis te geven? Al een idee van hoe jullie het aan gaan pakken? Dat zal namelijk wel een hele spannende periode worden denk ik....

16. bren79

bren79 Fanatiek lid

30 dec 2009
    3.374
    0
    0
    kassa medewerker
    arnhem
    #936 bren79, 23 jan 2012
    Laatst bewerkt: 23 jan 2012
    bericht verwijdert

17. gekko

gekko VIP lid

11 okt 2010
    10.962
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dat bedoel ik... zorg ervoor dat alles echt op orde is, anders is Nousje de dupe. Maar jullie pakken het goed aan, daar ga ik vanuit.

18. bren79

bren79 Fanatiek lid

30 dec 2009
    3.374
    0
    0
    kassa medewerker
    arnhem
    ja precies komt vast goed :)
    alles op zijn tijd
    maar hoe gaat het bij jou voel je de kleine al goed?
    en wanneer had je de 20 weken echo?

ik moet morgen weer voor controle naar de vk ben benieuwt en benieuwt wat vk me nog gaat doorsturen naar het ziekenhuis voor extra echo voor de niertjes omdat papa daar problemen mee heeft nou ja problemen dat ook weer niet maar heeft er maar 1 hihi maar die doet het goed :)

19. gekko

gekko VIP lid

11 okt 2010
    10.962
    0
    0
    NULL
    NULL
    Volgende week vrijdag heb ik de twintig weken echo.. en echt voelen doe ik de kleine nog niet:( Wel jammer op zich...
    Ik heb er wel zin in, ik ben zo benieuwd hoeveel de kleine nu is gegroeid. Ik ben wel blij dat ik vorige week nog bij de vk was geweest en het hartje heb gehoord... Die was nog moeilijk te vinden want er werd druk geoefend op de zwemvaardigheden;)
    Ook spannend voor jou, en extra echo is altijd mooi toch?

Voel jij je kleine wel al goed? (en vanaf wanneer?)

20. bren79

bren79 Fanatiek lid

30 dec 2009
    3.374
    0
    0
    kassa medewerker
    arnhem
    nou gekko goed voel ik hem ook nog niet hoor ik voel zo nu en dan wel is wat vanaf week 18/19 zo beetje maar of dat hij echt is dat weet ik niet echt ik denk het wel
    en dat gevoel word wel steeds iets duidelijker :)
    en een extra echo zeg ik geen nee tegen als het dus een verwijzing kan krijgen zeg ik dus echt geen nee :p
    extra controle en ook een x extra zien woehoeeee

wel spannend volgende week vrijdag wil je dan geslacht ook weten? ben wel nieuwschierig hihihihi
    nou ik moet er vandoor werken vandaag :(
    nou tot laters allemaal een fijne dag nog all

Deel Deze Pagina