wat een mooie pics weer en wat is die gegroeit al weer beppie wat gaat het snel he morgen gekko hoe is het met jou? pfff ben toch weer zenuwwachtig voor de vk hihihi
Hoi Bren Hier alles goed, beetje druk, maar dat zorgt ervoor dat de dag snel gaat toch? Met jou alles goed? Hoelaat meot je naar de vk?
Hoi alles goed hier!!! Gaat snel hè bren! Net het kanootje van Diana op de bus gedaan Hoop dat ie in de smaak valt,ja altijd weer spannend hè bren. Meide ik ga me vaat doen en dan een bakkie bij mijn ouders drinken x
Goedemorgen meisjes! Bren, succes zo bij de vk.. Beppie, wat gaat dat snel zeg, jemig! Miss, hoe gaat het met jou? Lukt het afvallen een beetje? Gekko, bijna de 20 weken echo, spannend!
ja lekker, net ff bloedgeprikt en ze deed me zooo pijn! maar het is voor een goed doel. morgen weer naar de gyn. hoe is het met jou?!
@Mel, nee idd, ze prikte hem niet door en iedere keer als ze een buisje aansloot zat ze een soort van te porren
Hmmm bloedprikken is ook niet mijn hobby.... laatste keer konden ze mijn ader niet vinden in mijn ene arm en moest ik in mijn andere geprikt worden. De keer daarvoor prikte ze mijn arm blauw (auw), en nog zeggen dat ik me niet moet aanstellen... voelde de naald zitten en ik trok alleen maar een gezicht als een oorwurm. Waarvoor naar nu naar de Gyn trouwens Miss? Mel ja idd spannend, ik heb eigenlijk wel zin in de twintigweken echo...
Hoe is het met jou Mel? En je voorgevoel over deze maand? Miss... dat is wel heel naar.... was het in het ziekenhuis? Want als dat zo is vindt ik het zelfs meer dan naar, krijg er dan een vervelend gevoel van...
wat een rotwijf! op dat moment kan je zo'n mens wel een klap verkopen. bij mij moeten ze het wel uit m'n linkerarm halen want in m'n rechter elleboogholte zit een soort van grote lichtbruine moedervlek en daar mogen ze absoluut niet doorheen prikken... dus ik heb maar 1 arm om in te prikken en anders wordt het uit m'n vingers gehaald Bekijk bijlage 217597 ik ben nu geprikt op suiker, progesteron en SHGB en daar voor moet ik morgen naar de gyn voor de uitslagen en of ik wil deelnemen aan het lifestyle-begeleidingsprogramma.
Niet ieder mens heeft de gave van compassie Miss.... en blauw plekken gaan over.... Als ze bij een zebrapad staat rij ik gewoon door, of ik zie die ene plas niet Maar dat is wel heel vervelend bij jou zeg!! Maar 1 arm om te prikken... Ga je meedoen aan dat lifestyle programma?
Ik vindt.... dat mensen die werken in het ziekenhuis gewoon moeten kunnen prikken.... persoonlijk...... iemands leven kan ervan afhangen....
Gekko, ik weet het niet.. mijn voorgevoel zegt de ene dag nee en de andere ja.. Afscheiding en stand bmm is duidelijk anders dan anders maar verder niks wat op zwangerschap wijst.. Verder gaat het goed hoor, ben erg druk met van alles!