Moge...miss Loïs is met 38 weken geboren Bep zou ook wel ff scrikken...maar weet ook dat t idd vrij vaak voorkomt Hihihi...maak jij maar n meisje mel !... Môge gekko
drie keer!!! Pfffff wat vervelend.... maar goed.. zoals je zegt, nog heel eventjes en dan ga je weer huppelend door het leven
Ja precies!! Nou hoop toch dat het volgende x weg is!!! Meide ik ga alvast me oven schotel klaar maken ,aardappelschijfjes met broccoli en bloemkool en geraspte kaas!erover en daarbij lekker suddervlees mmmmmm
Nee ik heb het water van de douche al gezien.... Ik ga zo eens aan mijn dag beginnen.... Maar eerst..... een kopje koffie.....
Shelly, wat een plaatje van een neefje heb je toch! je zal wel super trots zijn! Beppie, idd naar om te horen, hoop dat er niks blijkt te zijn! Ik zit ook nog te ontbijten hoor.. brr avondeten..
Aaaaah zo schattig!!!! Daar word je toch blij van om naar te kijken!! Kan ook me ogen nog niet van me beeb afhouden
Maak het vast klaar en zet het in de koeling,,,,zit zelf aan een broodje Berliner en een sterke kop koffie! Heb je wel nodig Christiane wilt 3x per nacht eten! Weet iemand of je eigenlijk koffie mag met borstvoeding? Neem er maar 1 per dag dus denk dat niet veel kwaad kan
Aaah wat een lief klein mannetje, super schattig. Vergeleken hierbij is Alika alweer een reusje, zo raar hoe hard dat gaat. @Mel Jij gaat gewoon je best doen om een meisje te fabriceren @Beppie Als het vaker voorkomt zou ik me niet zo'n zorgen maken zeker niet als het verder zo goed met hem gaat. @Dianana Even je best doen vandaag he! 38 weken