Esth. bedankt ! superleuk ik ga vanaaf ff surfen ...kijken bij die sites die je dr bij had...leuke dingen staat dr tussen he
Lady's Ik schaam mij diep dat ik er de laatste tijd zo weinig ben Ben net op kraamvisite geweest bij een vriendin met een dame van een week oud. Zoo schattig , kan mij nu al niet meer voorstellen dat Alika zo klein was. @Miss Ik ben nu al 5 kg in 3 weken afgevallen door heel gezond te eten, geen suikers. Dus ook geen producten uit de supermarkt waar suikers in zitten. Veel groente, fruit, noten. En juist wat minder volkoren en melk producten. Veel verse vis en zelden vlees. Daarnaast drink ik alleen thee, water en zelf gemaakt sap. Ook maak ik mijn brood zelf. Ik weet niet of het voor jou iets is, het is iig geen dieeet. Meer een wijziging in je eetpatroon dat heel goed vol te houden is en wat ik na deze maand ook gewoon blijf doen. Met uiteraard hier en daar iets lekkers. Tip: goede suiker vervangers zijn: dadels, agavenectar of rijststroop
@Dianana graag gedaan er zitten inderdaad hele leuke sites tussen en ja de cupcake is voor Lois en je mag hem niet zelf houden haha Ik heb een foto van het rompertje gemaakt kan hem alleen niet uploaden via mijn mob.
Goedenmorgen dames diana voor je het weet lig je met ze alle lekker in het zwembad hoe gaat het verder met iedereen?
Hoe zou het met engel gaan? Tijdje niet gezien.. En Es, hoop dat je deze spannende tijd een beetje door komt! Ik heb zo de neiging om een test te gaan halen maar ben nog te vroeg natuurlijk.. Heb last van mijn (.)(.) , heb het zoooo koud, hele dag hongerig, een beurs gevoel onder in mijn buik en de meest opvallende is vreselijke obstipatie! Nou ja, kan wel elke dag naar het toilet maar het gaat zo moeilijk (sorry voor de details), ga normaal voor ongi juist makkelijker. Zit mezelf helemaal gek te maken!
Hoop het voor je mel!!!!!!! Zou leuk zijn een nieuwe zwangere in dit topic!!!!! Hoop jet ook zo voor Es' en miss
Est, zo lang ik me kan beheersen haha! Zat nog even te rekenen: als mijn ei idd geweest is op de dag die ik denk, zou ik nu op 10 dpo zitten.. Nog maar minstens een dag of 2 proberen te wachten hè! Alhoewel... Ik testte bij de tweede ook 4 dagen voor nod, dat was gelijk een knaltest! Haha twijfel twijfel!
@Mel Spannend, als ik jou was zou ik voor de zekerheid toch nog een paar dagen wachten (als dat lukt)
Ja hoor, ik heb er toch geen vertrouwen in. Dus ben er niet zoveel mee bezig als de andere twee keren.