Nee hoop het ook! Ze verzekerde me dat het niks ernstig zal zijn! Dus hoop het voor haar,heb het haar 3 x gevraagd ,,,weet je zeker dat het niet kwaad kan
Beppie, als ze het niet vertrouwen hadden ze je vast naar de ha gestuurd! Zo iemand wil dat anders echt niet op haar geweten hebben denk ik..
Est, niet normaal hoe snel het gaat he! Toen we hier vorig jaar december begonnen was onze jongste pas 5 maanden.. En nu, een heel mannetje al!
Diaan... verder met de losse eindjes van klussen die ik in huis heb liggen.... ik ga lekker groentesoep maken vanavond... (vers... hmmmm) maar man houdt er niet zo van dus ik ga ook lekker iets lekkers bakken voor toe.... (british bakeoff is weer op de bbc.... erg slecht voor de bakkriebels)
@Dianana Aargh wat frustrerend als je zo graag wilt. Aan de andere kant zal t straks wel wat drukker worden met een kleine erbij dus heb je nu nog even 'rust'. @Mel Gaat echt super snel, ik vind het nu alweer jammer dat ze niet meer zo heel klein is. Lady's ik moet weer aan de slag, fijne dag allemaal en tot later!
Ja esth....wil m wel graag zien nu...aan de andere kant...ik zal hierna nooit meer zwanger zijn...nooit meer dat getrappel in mn buik voelen....tis n beetje dubbel
Hmmm linnenkast... die moet ik ook nog eens doen..... maar daar heb ik mijn man voor nodig, eigenlijk... Hoevaak heb jij in jou buurt eigenlijk markt?