HET IS BEGONNEN!!!!!! HET SNEEUWT HIER NU OOK..... Joepie de poepie!!! Tja je kan maar ergens blij mee zijn he
Ik begrijp je hoor.... Ik moest er vannacht een paar keer uit om te plassen... Toen ik zag dat het had gesneeuwd was ik helemaal happy.. man was half wakker... moest gewoon zeggen dat de wereld witter was geworden Hier al de hele dag poedersneeuw.... heel soms een groter vlokje ertussen, maar die lijkt verdwaald te zijn....
Wat betreft de ontspannen zwangerschap: Alle zwangerschappen verlopen wat dat betreft niet erg lekker. Deze ging eigenlijk heel goed. Zo goed dat ik me begon af te vragen wanneer de dompers zouden komen. En zoals bij nr 3 na mijn ziek worden is het nu dan ook raak... Zo herken ik ze weer hahaha.... Dus tot de 25 weken weinig mogen klagen hoor!! Alleen het is zo frusti. Bij nr3 heb ik op een gegeven moment ook aangegeven dat ik het gevoel had dat het niet lang zou duren. Toen wilde ze niet luisteren tot mijn vliezen plotseling braken. Nu een zelfde verhaal andere gyn. Anderzijds is het natuurlijk wel zo dat het geen zin heeft als gyn om hierin mee te gaan. Hij kan er toch niets aan veranderen, dus hij zal me eerder 'geruststellen' dan dat ie er in mee gaat. Wil dan nog niet zeggen dat ie me niet serieus neemt. Ik heb het gevoel dat hij me best geloofd, maar ontsluiting is toch niet iets wat je veranderd. Ik moet sowieso in het ziekenhuis bevallen, dus hij is er altijd op tijd bij. Zoiets zal ie wel denken... Goed gerelativeerd van mij he
Hahahahahaha.. heel erg goed gerelativeerd Maar toch jammer dat er niet heel even gekeken kan worden... maar goed, hij zal er wel zijn/haar redenen voor hebben.... En we zullen er maar vertrouwen in moeten hebben....
Eerst poeder (ik heb de kids naar buiten gestuurd om te snuiven, maar die kwamen vertellen dat het ècht sneeuw was hoor mama ), toen ietsie grotere vlokken (niet snuifbaar) en nu sneeuwt het echt kneiterhard!!!! Zo mooi he......zucht. Ik ben ff naar boven.... Ik ga mijn kerstboom opnieuw zetten hahahaha
Hahahahahahaha.. Denk dat ik de openhaard maar even uitveeg zo Warme chocomelk met slagroom vanavond bij de open haard... boekje erbij.... en een kerst cd aan
Ik heb zo'n openhaard die niet uitgeveegd hoeft te worden! Kei gemak! Alleen t stekkertje erin en floep... we hebben sfeer! Moet helaas toch weer verder. Het behang op de babykamer is niet goed opgedroogd en moet er weer af. Heel vervelend want ik heb me toch last van nestel drang!!! Dus alles op 1 dag plannen het liefst, en dan na 15 minuten weer moeten stoppen omdat de weeen terug komen...*zucht*....Tot strakies!!!
Apie, wat stom dat de gyn niet even wil kijken.. Al is het maar om jou gerust te stellen.. Hier nog niet ongi, ik hoop het zoooooooo!
Hoi Mel, gaat goed hier. Afgelopen dagen wel wat kramperig gevoel in mijn buik gehad. Dit voelde ik vorige behandelingen ook wel eens. Ik ga er gewoon vanuit dat het niks wordt. En hoe gaat het met jou? Wanneer ga je testen? Spannend weer!
Es, ik was in slaap gevallen gisteren avond, zo moe de laatste dagen.. Misschien maar goed dat je nergens van uit gaat, zelfbescherming..?? Maar toch.. Het zou zooo gaaf zijn als het wel zo is, ik gun het je zo! Ik weet nog niet wanneer ik ga testen. Het ene moment wil ik een test gaan halen omdat ik zo zeker weet dat het raak is, het andere moment denk ik laat maar mijn ongi komt er aan.
Goede morgel meiden! Mel: wanneer had je ongi moeten worden? Sorry ik ben een slechte forum vriendin maar ik heb het niet meer bijgehouden de laatste tijd . Ess: Het gaat helemaal goed komen! Wanneer weet jij iets meer? Ik duim heel hard voor jullie allebei hier! Moggel gekko! Behang is niets meer geworden gisteren :x. Was nog niet boven en kon alweer stoppen... Weet je wat wel klote is? Het vriest.... Das opzich heel fijn, maar ik houd vocht vast in mijn benen hahahahahaha... Ik huppel overal heen omdat ik bang ben dat mijn onderbenen bevriezen..(zie je me gaan?!)
goedenmorgen dames apie wat fijn dat de kleine nog steeds lekker binnen zit maar wat vervelend dat je gyn je niet echt wil geruststellen gekko kan indd beide zijn darmen maar ook de kleine ik twijdelde daar ook over in begin je gaat hem/haar steeds duidelijker voelen diana wat een plaatje is het je 2 kids super es hoop zo dat deze keer wel goed gaat meis mel lekker dat de ongi er nog niet is hoop het ook zo voor jou dat het raak is nou dat was het geloof ik ik weet het niet meer hier in elk geval alles goed we hebben een logetje zusje van me ex is er weer uit spijkennise vanavond gaan we weer een xtje naar wedstsrijd van vitesse heb er zin in
Owh herstel mel: ik zie het in je onderschrift. 1 dezer dagen dan.... Wat ontzettend spannend meid!!!!! Ps ik zou er 'gewoon' een testje tegenaan gooien!