Mel een hele dikke knuffel.... je klinkt alsof je hem goed kan gebruiken!!! Wacht nu gewoon heel heel even.... kijk wat je lijf doet..... met zwangerschappen is er een heel belangrijke regel in het verleden behaalde resultaten bieden geen garantie voor de toekomst... Neem een sloot thee met een koekje, zet een muziekje op, knuffel je kids en.... ontspan....
@Mel Ik zag meteen een streepje hoor. Hoefde niet te turen. @Dianana Lieve foto's Wij zijn net voor een intake gesprek bij het kdo geweest, die kleine werd er helemaal enthousiast van. Volgende week gaat ze een ochtendje proefdraaien.
@Gekko 1 dag alleen de maandag. Ondanks dat ik thuis werk vind ik het goed voor haar ontwikkeling om er heen te gaan. En dan kan ik 1 dag aan een stuk door werken wat ook lekker is.
mel ik zie ook meteen n streepje hoor ! zo leuk...in de stad...doet mn pas t niet , volgende pas ook niet staat echt voldoende geld op...mn moeder zegt dan pin ik t wel voor je... doet t ook niet !!!! zijn we gewoon ge-skimt !!! alle 3...pas weg nieuwe komen over 4 dagen in t weekend dus dat wordt pas maandag !!!grrrrrrrrrrr
leuk esth. dat ze t meteen zo leuk vond ! zal wel gek zijn voor je ...n dagje zonder je meisje...ga je dan gekolfte melk meegeven ? ik zit nog n beetje in dubio wanneer ik zal gaan beginnen met kolven...moet een voorraadje aan leggen voor in Maart, dan gaan we een weekend weg met Loïs... zonder Beau
@Dianana Dat meen je niet, is er ook geld bij jullie afgeschreven? Wel frustrerend dat je tot die tijd zonder pas zit Een kennis van mij had het laatst, was er 10 x een bedrag van 101,- afgeschreven. Ze hadden zelf niets in de gaten maar de ING had de hele boel al geblokkeerd. Ik heb het een keer met de creditcard gehad. Dat ding speciaal aangeschaft voor noodgevallen op vakantie in Chili. 1x gebruikt voor huurauto en meteen fraude, gelukkig kregen we het geld terug. Mijn plan was om morgen eindelijk met die kleine te gaan zwemmen maar vriend vind t niet zo'n goed idee met deze vrieskou. Hij wil t risico niet lopen dat ze ziek wordt, wat ik snap. Vind t alleen jammer had mij er zo op verheugd @Mel Heb je nog een andere test gedaan? KV 2voor5??
Est, wat leuk voor alika dat ze een dagje naar het dagverblijf gaat! Zal voor jou ook wel prettig werken denk ik.. Diaan, wat een gedoe zeg!! Hopelijk is er niks afgeschreven en heb je gauw een nieuwe pas..
mel ik zag ook meteen een streep hoor en daar hoefde ik niet voor te teuren of dichterbij te gaan zitten maar snap dat je onzeker word als je andere allemaal al voor nod knal was maar ff afwachten meis est wat leuk dat ze het leuk vond diana he bah wat naar dat jullie geschimt zijn :S hoop dat je snel je nieuwe pas heb en je geld terug als ze dat er af is gehaald
@Mel Ja vind het stiekem wel lekker dat ze een dagje onder de pannen is. Kan ik even een dag doorwerken Kan ik mij voorstellen dat t toch eng is. Wanneer ga je dan toch weer testen? Ik bedoel, t streepje is duidelijk toch?
Est, ik begrijp het helemaal hoor! Moeder zijn is heerlijk maar als je lekker door wil werken is het gewoon praktischer als je je handen vrij hebt. Bovendien is het voor Alika ontzetten leuk om met andere kindjes te spelen, eten en slapen. Ik ga morgen misschien wel naar de KV.. Maar de test van vandaag was zo vaag dat ik nog niet veel hoop heb!
Lieve mel! Dit is een duidelijke streep! Ik zag m meteen, zonder turen! En dat hij de vorige keer duidelijker was wil helemaaaaal niets zeggen! Ik zeg: vlieg naar de winkel en haal kruidvat testen bij! Ik heb al vaker gehoord dat de + lang niet zo duidelijk zijn als de andere testen... Ooowwww wat spannend! Hij is ook netjes even breed he!
Apie, thanks! Toch hoor ik wisselende verhalen over de cb plus.. Net ook weer iemand in het test topic, zij had net zo'n test en bleek vals positief.. De lijn in idd wel even breed dus dat is wel goed toch?! Morgen naar de KV maar om een of andere reden geloof ik er niet meer in.. (en dat terwijl ik toch echt wel wat kwaaltjes heb) Hoe was het bij de KNO arts?
@ Mel: Ook ik zag gelijk een plusje, maar ik houd niet zo van de +testen. KV testen werken naar mijn idee sneller en beter. *keep my fingers crossed* @ all: Even een foto van mijn 2 kanjers **LOVE**