gekko ja gelukkig heb ik geen stem nodig maar vanmiddag wel op mijn werk hihi maar komt vast goed mel ja je heb echt hele vervelende gasten en denken dat ze alles kunnen maken en overal schijt aan hebben maar ja wat doe je er aan he :S jammer dat je afspraak uit liep en niet meer naar de kv kon nou moet ik dus wachten tot vanavond dat ik het weet
Mel dan hebben de hormonen even de kans om lekker op te bouwen bij jou... komt goed!! Over de echo. Ik ben de afgelopen dagen zo druk dat ik er alleen s'morgens heel even aan denk.. en dan alleen omdat ik dan denk... en vrijdag ga ik... owh nee... vrijdag eerst... dus dan vrijdag... hahahaha.. Maar het lijkt me wel leuk om nu eindelijk te weten of het een hij of een zij is.... Man begreep eerst dat ik het niet wilde vertellen, en toen vorige week ging hij ineens van... tsja ik wil het eigenlijk wel vertellen.... Toen had ik een afspraak met mijn ouders, en ik wil het echt niet vertellen... zij mijn moeder, maar mijn collega's willen het zo graag weten.. dus je kan het mij dan toch wel vertellen.... Hahahahaha, toen was mijn man gelukkig weer om, we willen het voor onszelf weten, ik vertel het hier.. (geen angst voor meelezers...) en de rest mag lekker gissen
Gekko, dat vind ik zelf ook het leukst hoor, geslacht nog als verrassing voor iedereen! Wij wisten het zelf ook niet van te voren, maar ik begrijp de nieuwsgierigheid wel!
Ik denk dat het voorgevoel van het grootste deel van de zwangeren wel klopt.. (ik had het zelf fout tijdens de zwangerschap trouwens)
Voor alle zwangeren: Vanaf vandaag bij de Aldi ledikant moltons, hoeslakens voor 3 euro p/st.. ALDI - vanaf Woensdag 01/02/2012
Mel ik zie dat je nog online bent!? Ga eens naar de kruidvat ja!!! Gekko: niet nerveus voor de echo.. Ik bedoel, dit is de 4e. Die doos van mij is vaker geinspecteerd dan rob de geus keukens inspecteerd hoor . Wat betreft de uitslag: ik heb er al een gehad (ks) en ik zit er echt echt echt niet op te wachten! Toen was het mijn eerste kindje. Nu zit ik zodadelijk met nog 4 dagen kraamhulp, 4 kinderen en een herstel. Daarna moet je het alleen, en dat is bijna niet te doen na een ks. Helaas: de placenta ligt niet een stukje voor, maar volledig over de lengte en de breedte. Hij loopt van voor naar achter. Er is 0,0 mogelijkheid om natuurlijk te bevallen Ik zit in een zwaar baalmodus!
Jemig dat is ook niet een beetje ervoor.. dat is een algehele blokkade...Dat is echt balen.... kan je niet extra hulp krijgen in dit geval? Hulp in huishouding ofzo? Mel... ik heb een redelijk voorgevoel.... alleen bij mezelf en mensen die echt heel dicht bij me staan sla vaak de plank helemaal mis... Maar.. dat van de aldi had ik idd gezien... al was ik het helemaal vergeten.... Vanaaf toch naar de Hema dus dan kan ik ook wel even langs de aldi lopen....
En ja, ik heb getest! Had een uur daarvoor nog geplast dus moest die paar druppels er uit persen! Test gaf een hele lichte streep binnen de tijd maar nog steeds niet overtuigend! Plaats straks een foto als ik achter de computer zit..
Dit is de test van vanmiddag, weinig te zien he op de foto! In het echt hoef ik niet te turen hoor al is de test zeker nog erg licht!
Ess, dat hoop ik ook!! Als mijn test idd donkerder gaat worden voel ik me wel heel erg schuldig tegenover jou en Miss.. Hoe gaat het met jou? Mijn duimen draaien gewoon door hoor voor je!
Ik zit nu net verder van mijn scherm af en ik zie je streepje nog steeds.. Oei oei wat spannend!!! @ Ess Hoe gaat het met jou?
Als het streepje donkerder wordt ga jij gewoon heel erg blij zijn! En je niet schuldig voelen! Niemand kan iets aan onze situaties doen en we zijn allemaal blij als het ons lukt! Hier gaat het goed. Heb wel sinds een paar dagen (met vandaag als toppunt) enorm veel last van mijn gebit. Pijnlijke tanden en kiezen. Als ik op de fiets zit en ik ga een drempel over voel ik de zenuwen lopen. Auw! Zwangerschapskwaal of komt het door de kou van de afgelopend dagen???? Mijn moeder heeft ook veel last van haar gebit gehad, maar dan tijdens de overgang. Ik hoop maar nergens op. Het zal wel gewoon van de kou zijn. Zou het liefst ook een test er tegenaan gooien. Maar zit pas op wachtdag 9! Bij dag 16 mag ik pas testen....