Nou euh: Dat je het niet durft om te zeggen dat het een pielemoos heeft hoor! (niet dat ik je dat geluk niet gun, maar dan zou ik het voor het eerst fout hebben gehad met de pendel ). Mijn geloofwaardigheid valt of staat met jouw uitslag morgen he! Ik wil er verder geen druk op leggen hoor gekko hahahahahahahahaaha
Hahahahahaha... alsof ik daar invloed op kan uitoefenen Apie.. en ik ga het gewoon zeggen wat het wordt volgens de vk... dan kijken of dat bij de geboorte nog steeds het geval is db.... ik denk ook dat het een meisje is....
euhm gekko, misschien overbodig om te zeggen, maar daar kan je weldegelijk invloed op uitoefenen Het is alleen alles behalve babyvriendelijk, man onvriendelijk geef het maar een naam.... Nee gekheid natuurlijk. Ik blijf erbij dat het een meisje is! En als het al een jongen wordt heb je gelijk iemand die voor je kan stuccen in de toekomst haha
Hahahahahaha.. ik heb ook een man en die is ook niet aan het stucken Dus wat het ook is... denk toch dat ik dat stucken moet doen.... Baal nog steeds een heel klein beetje... maar had met mezelf afgesproken dat ik mocht stucken zolang ik niet door mijn eigen grenzen heen zou gaan.... zelf zitten doet vandaag zeer aan mijn kont en een glas optillen doet zeer aan mijn arm.. voel me een mega mietje....
Hahahahahahahahaha.... Weten jullie wat.... ik vertel het juni wel Kunnen we nog lekker even pingpongen over wat het is
Dat durf je eens.... Maar doe het vandaag gewoon eens lekker rustig aan dan joh! Morgen weer een dag. En dan voel je je misschien minder versleten! Je bent ècht geen mega mietje hoor!! Misschien een heel klein mietje dan
Was ik ook van plan.... en misschien iets zaterdag.... Heb ook een mooie smoes.... man is met de motot weg vandaag en heeft de motorhoes in de berging gedrapeerd... ik kan er met geen moooogelijkheid bij zo Hahahahaha Kan er trouwens wel mee leven een mega mietje te zijn....
Aaahhh wat een rotstreek!! Die testen zijn toch wel heel duidelijk voor mijn gevoel.... Maar misschien te weinig hormonen nu? In het begin schommelt het toch heel veel?
Meiden wat zijn harde buiken eigenlijk? Ik heb vandaag met een zekere regelmaat een strak gespannen gevoel in mijn buik... maar heb het idee dat harde buiken (misschien onterecht)pijn doen.....
Mel, cb schijnt meer hcg nodig te hebben, en kv test heel vroeg al posi. Die zijn veel gevoeliger dan cb. Dus ff wachten nog, die nega cb zegt nu niks! Ik zie het wel positief in
mel!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! jeetje kijk een paar dagen niet en je bent zwanger!!!!!!! gefeliciteerd meis!!!!!!!!!
Gekko: een harde buik voelt voor mij als een heel strak gespannen gevoel. Het doet geen pijn, maar voelt wel vervelend. Ik voel m meestal van onderuit naar boven steen hard worden. N beetje als een grote bal in je buik als je erop drukt... Edit: misschien ff wat rustiger aan doen mevrouw de bouwvakker ? Mel: maak je niet zenuwachtig! Die is niet zo gevoelig als die van de kruidvat, en daarbij schommelt je hcg de hele dag. Die van kv waren echt duidelijk hoor meid! Hey beppie! Euhm en iedereen natuurlijk... Vandaag de uitslag van de echo van gisteren: beeb is niet meer veel gegroeid, maar daarover hebben we het niet meer gehad. De placenta is volledig voorliggend, maar dat wisten we gisteren al natuurlijk. Een natuurlijke bevalling is en blijft uitgesloten (hoe hard ik ook smeekte), en het vervelende wat er vandaag gezegd werd: de placenta zit waarschijnlijk vastgeroest zeg maar. En hij ligt over de oude keizersnede heen. Dit geeft extra zorg... Bij het eerste beste bloedverlies, of regelmaat in de voorweeen wordt ie gehaald. Anders proberen we zolang mogelijk geen bloed te krijgen, maar dat is eigenlijk niet helemaal te voorkomen begreep ik.... Spannig dus hier.
Ik las het allemaal al Apie...echt heftig.... Als het nu begint begint het nu dus ook? En idd, ik moet het iets rustiger aandoen... Maar zoals jij het omschrijft dan zijn wat ik heb idd harde buiken.... zo voelt het namelijk precies aan... Hoe kan jij het eigenlijk nog rustiger aandoen?