En vandaag waren me collega's op kraamvisite!! Pppffffff 12 maart weer beginnen met werken Moet ik me mannetje allen laten. Hoe is het met jullie?geen tijd om terug te lezen
Nee nog meer rust is niet te doen voor een pingpong bal als ik... Het maakt niet uit wat ik wel of niet doe. Tenminste, rekening moet ik natuurlijk houden, maar idd, begint het dan begint het. Mocht ik nu vanavond bijvoorbeeld bloedverlies krijgen zal ik opgenomen worden en wordt er gekeken of het stopt, maar begint het dan opnieuw, of zijn er dingen niet goed, dan halen ze m gelijk.... Wat betreft het groeien.. Geen idee. Het zal een kleine zijn, maar het is wel de bedoeling dat ie nog wat groter gaat worden! Volledige bedrust zal daarbij niet helpen, is waarschijnlijk toch door de placenta dat hij minder groeit... Waar was je trouwens beppie? Ik had gisteren een nagel crisis !
goedenavond dames mel ik kan je geloof ik feliciteren zag een paar testen voorbij komen met een zichtbare 2e streep super meid gefeliciteerd apie he wat vervelend een ks nou hopelijk kan het toch nog ff lekker binnen blijven en toch nog ff gaat groeien gekko harde buiken gehad ook wat minder nou voor de rest heb ik niet echt super bijgelezen ff snel er door dus ik weet het niet of ik meer heb gemist? hier alles goed in elk geval morgen nousje weer en zaterdag komt me neefje ook een nachtje logeren zondag me broertje jarig druk druk druk dus het weekend oja gekko al vast heeeeeeeeeel veel plezier met de 20 weken echo voor als ik je niet spreek
Nu net toch maar weer een KV gedaan (hoezo stom!) en het streepje was aanzienlijk lichter als de andere.. Daarbij ook wat krampen.. Ik vrees dat ik dus helemaal niet zwanger ben
Goedemorgen!! Gekko, heel veel succes en plezier bij de echo straks! Hier nog niet ongi, wel licht misselijk wakker geworden.. Buikpijn is weer afgezakt.. Wat een spanning zeg!
:x ben zoooo misselijk dat ik toch nog maar een test deed.. Weer een tweede lichte streep!!! 10 min later voel ik wat lopen, bloed! Helaas, over en uit dus, niet zwanger! Kut testen ook!!!
Thanks Diaan! Voel me zooo beroerd! Kots misselijk, inmiddels ook flinke buikpijn.. En dan kijk ik net weer op die test.. Die tweede streep staat er toch echt! En turen hoef ik deze keer ook niet..
Ben net terug Moet om negen uur... en er was ook een echodame in opleiding... dus eerst de twintig weken ech.. en daarna een echo voor de trainig.... Heb er een uur gelegen.... Maar het is....
**********NOD LIJST**********[/SIZE][/B] ±20.11.'11: Es22 30.12.'11: Mel05 (29 jaar, ronde 12, 3e kindje) 26.02.'12: Miss C (26 jaar, ronde 20, 1e kindje) **********MMM********** Miss C: 25.01.'12 Gynaecoloog *********ZWANGER********* De December Testers: Esthertie De Januari Testers: Anz87 De Februari Testers: Karine Aily De Maart Testers: Bonnie1 De April Testers: Beppie1983 Truelove4ever De Mei Testers: Engeltje1 Dianana De Juli Testers: Apie3 De September Testers: Bren79 De Oktober Testers: Gekko[/I][/FONT] _______________________________
********** De Glazen Bol *********** Wordt het een Jongen of een Meisje? Esthertie: Jongen= Esthertie, Es22, True, bren79, Miss C, Karine, Mel05 Meisje= Aily, Dianana, Gekko, Engeltje, Apie3 ESTHERTIE KRIJGT EEN MEISJE! Anz87: Jongen= Aily, Es22, bren79, Engeltje, Mel05, RomyDani171 Meisje= True, Esthertie, Gekko, Miss C, Karine, apie3, Beppie1983 ANZ87 KRIJGT EEN JONGEN! Karine: Jongen= Dianana, True, Esthertie, Gekko, Engeltje, Miss C, Beppie Meisje= Aily, Es22, bren79, Mel05, Karine, RomyDani1719 KARINE KRIJGT EEN JONGEN! Aily: Jongen= Aily, Es22, True, bren79, Miss C, Karine, Beppie1983, apie3, Gekko Meisje= Dianana, Esthertie, Engeltje, Mel05, AILY KRIJGT EEN JONGEN! Bonnie1: Jongen= Gekko, Es22, Miss C, dianana, engeltje, Beppie1983, true Meisje= bren79, Apie3, Esthertie, Karine BONNIE1 KRIJGT EEN MEISJE! Beppie1983: Jongen= Gekko, Es22, Esthertie, Miss C, true Meisje= bren79, Mel, Dianana, Beppie1983, Karine, engeltje BEPPIE KRIJGT EEN JONGEN! Truelove4ever: Jongen= Beppie1983, RomyDani1719, True, mel, Es22, Esthertie, Karine Meisje= bren79, engeltje, Miss C, Gekko, Dianana, apie3 TRUE KRIJGT EEN MEISJE! Engeltje: Jongen= RomyDani1719, Beppie, True, Engeltje, Gekko, Apie Meisje= Ess, Bren, Esthertie, Miss C, Mel, Man van Engeltje, Dianana, Karine ENGELTJE KRIJGT EEN JONGETJE! Dianana: Jongen= Romy_Dani, bren79, Mel05, Beppie1983, Karine, apie3 Meisje= Gekko, True, Engeltje, Es22, Miss C, Esthertie DIANANA KRIJGT EEN JONGETJE! Apie3: Jongen= True, Karine Meisje= Bren79, Miss C, Engeltje, Beppie APIE KRIJGT EEN JONGETJE! Bren79: Jongen= Bren79, Engeltje, Beppie, Papa76, Karine,mel05, dianana, gekko Meisje= Truelove, Anz, Miss C, Esthertie BREN&PAPA KRIJGEN EEN JONGEN! Gekko: jongen= Bren79, Miss C, Mel05, Dianana meisje=True, Esthertie, Gekko, Beppie GEKKO KRIJGT EEN JONGEN!
Whaaaa Gekko!!!! Wat gaaf, een knul!!! Ze zijn zo leuk!! Van harte meis!!! Verder was alles goed met je kleine man?? Nu kan je gaan shoppen!!
Alles helemaal goed... hij heeft een hart en een ruggegraat Dat zijn toch wel belangrijke eigenschappen in een mens.... Hij was wel heel heel bewegelijk.... ik kreeg twee echo's... was een leerling bij... en de leerling (ze is al vk) gaf twee dingen aan... 1, wat een mooie ballen... zo zie je ze niet vaak... 2, jij gaat zeker weten gekneusde ribben krijgen.... Hadden ze net het hart gevonden, maakte hij een loepdeloep en weg was het hart en hallo kont, nier, rug, hoofd enz.... hij wilde eigenlijk ook niet laten zien of hij wel of geen hazelip had.... telkens met de hand ervoor of weer wegdraaien.... Nu idd op zoek naar herenkleding.....