Dat zijn veel markten.... Ik weet van een aantal markten in de buurt... maar weer een aantal vallen op dezelfde dag.... dus netto hebben we hier 4 markten.. woe/don/vr/zat.
Redelijk Beppie... Ik geloof dat ze nog steeds de longontsteking heeft. en ze wordt heel strak in de gaten gehouden door het ziekenhuis.
Jeetje word gek van die automatische control geval van de iPad!! Komt steeds een heel ander word dan ik wil typen!!! Wil trouwens iets aan jullie kwijt ,heb gister zo een ruzie gehad met een nagelklant van mijn! Ze had zaterdag een afspraak maar ze is al oud dus ik ga altijd naar haar toe omdat ze slecht ter been is! Dus ze beld af want er heerst daar een virus die best gevaarlijk is en mensen mogen daar alleen binnen met mondkapje ze zegt is gevaarlijk voor de baby(verzorgingstehuis)beld ze gister of ik haar zo snel mogelijk wilt bellen want ze moest vandaag om 13.00 naar de dokter en daar wilt ze mooie nagels voor en de virus is helemaal opgelost en weg!dus ik zou daar vandaag om 10.00 gaan. Dus ik denk wel raar dat die virus weg is in 3 dagen uit heel dat verzorgingshuis dus ik bel de balie en zeg ik heb een baby van 4 weken en ik hoorden dat er bij jullie een virus is en moet nagels doen bij iemand is die virus al opgelost? Zegt die Mw. Nee die is nog erg actief en zeker heel gevaarlijk voor een baby'tje ,dus ik bel haar en zeg dat zegt ze nou dan zoek ik toch voortaan iemand anders!! Zo ik was woedend ze Zou me zo laten komen voor haar kl*ten nagels terwijl ze weet hoe gevaarlijk het is voor de baby!!! Ik was echt para ik zeg ik hoop dat je nagels eraf rotten!en hing op En dan nog zeggen dan zoek ik iemand anders omdat ik het wil uitstellen,zo een heel verhaal maar moest het ff kwijt was er nog steeds pissig om hoe stoepid sommige mensen zijn
Wat een lef van sommige mensen!!! Echt gestoord gedrag!!! Die vrouw zit helemaal fout.... en dat weet je....
Ja hè had er geen worden voor!! Gelukkig had ik eerst gebeld voor de zekerheid!en dat voor een dokters afspraak,ik had me moeder gebeld die zegt heeft ze een verhouding met die dokter ofzo
Hahahahahaha.. ja dat kan natuurlijk Beppie... dan moeten je tenen er natuurlijk op hun best uitzien.... jammer dan voor dat babytje... Dat je dat niet begrijpt Echt een stom mens.... hahahaha ongelofelijk... ik lach wel.. maar eigenlijk is het om te huilen zo triest...