eey echo wat leuk ook een knul en indd de jongens zijn echt in de meerdeheid hihihi fijn dat ook alles goed was met de kleine en die van jou dus ook lekker eigenwijs die van mij lag ook lekker dwars iedere keer hahaha ook telkens draaien en doen nou geniet er lekker van gekko en wat vind de papa dat die een knul krijgt?
woehoeeeee het gaat sneeuwennnnn hier hopelijk valt er leuk pak en blijjft het liggen het weekend lekker sleeen van de bult hier af met de kids nousje zat al ik wil weer sneeuw en van de bult af nou hopelijk kan het dit weekend en we hebben een paar schaatsen van marktplaats gaan we vanavond of morgen op halen dus kunnen we ook schaatsen
De papa had een smile van oor tot oor.... maar denk dat die smile net zo groot was geweest als was gebleken dat het een meisje was.... Hier sneeuwt het al vanaf 8 uur vanmorgen.... Het is maar heel af en toe droog geweest... krijgen hier al een mooi wit laagje....
haha dat denk ik ook wel is gewoon mooi dat kleine mooie wondertje dat je daar ziet groeien en bewegen hier nu net pas begonnen met sneeuwen maar me autotje al bijna wit hihihi maar nog lang niet genoeg om lekker te sleeen
maar ik ga er weer vandoor ik mag lekker werken weer kou leiden in de winkel brrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr nou een fijne dag/weekend allemaal en tot latersssssss
Nee sleeen gaat nog niet lukken... maar er komt veel sneeuw aan zeggen ze.... dus dat kan wel goed komen voor dit weekend.... We hebben hier ook een mooie glijheuvel... maar helaas hebben we nog geen slee
ja wij hier ook een hele mooie bult nou ja ik woon boven op de bult hahaha we wonen op het hoogste punt van arnhem maar hier dus een leuke bult om van af te glijden en de slee hadden we nog bij mijn moeder in de schuur staan maar gister maar is mee genomen toen we hoorde dat er sneeuw zou vallen nou doeiiiiii allemaal
gekko !!!! joehoe...had je nou dat shirtje maar gehaald hier ligt echt wel n dik pak al hoor !...man heeft Loïs van de psz gehaald met de slee...hele grote vlokken en t gaat echt hard
Het sneeuwt hier toch ook echt... En dat terwijl wij misschien, met veel geluk, het staartje zouden krijgen laat in de middag! Piet pelleboer zat ernaast! Het sneeuwt flink, en de kids hebben een studiedag, dus dat wordt een leuke vrijdag middag!! Gekko: DIT WAS NIET AFGESPROKEN! Maar wel heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel leuk! Het hartje en ruggegraat is idd belangrijk, maar een kind met kloten is ook wel gaaf... Sorry totaal ongepast taalgebruik @mel: Balen! Heb je een foto van de laatste test? Ik wil je absoluut geen valse hoop geven, maar bloedverlies betekend niet per definitie het einde! Kijk het even aan.. Misschien is het morgen/ overmorgen weer helemaal weg. Sterkte iig!
Ahh dat klinkt super Diaan.... lekker met de slee.... Ja ach... dat is dan pech... maar goed, als het een meisje was geweest had ze het echt niet aangekund.... het was echt een herenshirt... En ik heb alweer leuke andere kleding gezien.... dus dat gaat goed komen Maar dit wordt echt een herenforum zo.....
kep dr van allebei 1...ze zijn even leuk heb geen voorkeur maar goed...Beau is mss nog te jong om dr echt wat van te kunnen zeggen prenatal heeft leuke aanbiedingen nu ... en heeft Heeeeeeeele leuke jongenskleertjes
jemig de pemig....t onweert hier nu ook ...wat een klap zeg ! kga ff voor kadoki voor mn mams ben strakkies weer terug gekko ... ik vind t super gaaf een jongen !... en helemaal geweldig dat alles goed is
Ze verwachten alleen wel dat hij groot gaat worden.... hij loopt al een week voor op de groei.... ze denkt dat hij een pond of 8 weegt bij de geboorte.... heb een heel leuk rompertje maat 50.... maar begin me langzaam af te vragen of die wel gaat passen.....
Ik ga eens even wat doen want da gelam de hele dag kan echt niet! Misschien tot straks lieverds......
Owh dat scheelt.... ik kijk het gewoon aan.... maar 8 pond klinkt wel als een pittige kerel.... Maar goed.... dat is een voorspelling halverwege.... we hebben nog 20 weken groei voor ons....