Haha mijn oudste was 9 pond en lang.. Die kregen ze met geen mogelijkheid in ons meegebrachte pakje mt 50! Na twee weken paste zelfs 56 niet meer.. Diaan, is je mams vandaag jarig?
Wij waren heel blij dat we dat ook bij ons hadden ja! ik heb nog ergens een foto dat ze dat kleine pakje aan probeerden te trekken, als ik m vind show ik hem..
En je vader was al jarig geweest..... wanneer vieren je vader en moeder dan hun verjaardag? en wanneer is je broer dan jarig?
Apie, bedankt voor je opbeurende bericht maar mijn hoop is echt weg hoor.. Heb sinds net ook flinke ongi krampen.. Bloedverlies is te hevig om te denken dat ik nog zwanger zou kunnen zijn. Daarbij had mijn test nu echt al wel donkerder moeten zijn natuurlijk.. Voel me wel zwanger, dat maakt het een beetje moeilijk voor me.. Hoop dat ik de volgende ronde meer geluk heb! Test van vanmorgen:
Apie, sorry, vergeet ook nog op je bericht te reageren! Wat naar dat het een kz gaat worden en ook nog eens heel spannend allemaal.. Ik hoop dat de kz goed verloopt en er geen complicaties bij komen.. Duim voor je!
Gekko, al een beetje aan het idee van een zoon aan het wennen?? Ik weet dat ik bij mijn eerste ook overtuigd was van een meid en bij geboorte ontzettend blij was maar wel een week lang heb gedacht: wauw ik heb een zoon, hij heeft een piemel, geen hippe rokjes.. Begrijp me niet verkeerd, was dolblij maar had het echt niet verwacht..
Ja dat gaat verbazend snel eigenlijk Mel.... en ik ben al niet zo van de rokjes en de roze.... en zie overal leuke kleding.... en dan is het voor een jongen.... Man had vanmorgen voor de echo al een wijziging in zijn gevoel.... En ach... een stoere knul of een stoere meid... Ik ben eigenlijk gewoon heel erg blij dat hij heel gezond is op de echo!!
Leuk om te horen! Bedoelde ook niet dat je teleurgesteld moest zijn oid, integendeel! Ook ik heb niks met roze en hele meisjesachtige dingen maar toch zag ik mezelf lopen met een dochter.. Ik was de trotste moeder op aarde toen hij in mijn armen lag maar moest echt wennen.. Ga je gauw een leuke setje voor hem kopen??
Geen idee eigenlijk.... zitten een beetje vol de komende tijd...de verjaardagen komen er bij ons aan.. en wil dat soort dingen graag met mijn man doen... db... het wordt een zomerkindje... en nu zijn er nog vooral winter dingen....
Mel, ik weet niet wat ik moet zeggen. Hoe kan dat nou... Ik zie op de laatste foto ook een streepje, al is hij licht. Ik hoop met heel mijn hard dat komende ronde jouw ronde gaat worden! Gekko, een knul! En fijn dat alles goed is. Gefeliciteerd!
Hier in anderhalve maand tijd 5 verjaardagen.... en vier binnen 10 dagen.... dan heel even rust, en dan rustig iedere maand 1 verjaardag....