Gekko, Ik liep gisteren toevallig in mijn favo kledingwinkeltje. Om bij de grote maten te komen moet je langs de babykleding.. de voorjaarscollectie was net binnen en er lagen zoveel leuke jongens babypakjes!!! maar natuurlijk moet je dat met je man doen!
Hahahahaha.. ja dat wil ik idd gewoon met mijn man doen.... hij is echt zo lief nu.... Als ik last heb van mijn hormonen terwijl ik tv kijk (lees huil als een baby) gaat hij ook gelijk traanogen... wilde eerst kindje gelijk op zijn kamer.... en wil nu dat het eerst bij ons in de kamer gaat liggen... Hij is bijna trotser dan een pauw...
:x Trouwens:x:x Die blaasontsteking is dus niet over.... :x:x en ze hadden nog wel onderzocht welke abkuur zou werken... Ik moet nu weer een week wachten tot de urine is onderzocht, en dan een nieuwe abkuur.... *zucht*
@mel: die test is idd duidelijk, maar licht. Ik zou het toch nog ff in de gaten houden. Test over een dag of 3 nog eens. Heb je een vmk dan zou de test weer negatief moeten zijn over 3 dagen lijkt me. Anders wordt ie donkerder. Ik had ook helder rood bloedverlies!!!
Apie.. Had jij bloedverlies bij deze zwangerschap?? Ik heb net even gedouchd en gevoeld (sorry voor de details) maar mijn bmm staat nu ook echt open, net als anders tijdens ongi.. Heb een heel zwaar gevoel van onderen net als altijd.. Ik mag er denk ik dus wel van uit gaan dat het niks (meer) is.. Bedankt voor je advies, ik hou het in de gaten..
nee niet echt nee.... en het erge is... ik heb een thee die werkt bij mij.... helaas mogen niet alle kruidenthee soorten... sommige kunnen miskramen opwekken.... dat wist ik dus niet vorige keer... Ik heb die thee dus gedronken...en kwam van mijn blaasontsteking af... Maar nu zit ik dus met de vraag, kwam ik van mijn blaasontsteking af omdat mijn kindje al niet meer groeide, of groeide mijn kindje niet meer door die thee...Of was het gewoon allemaal stom toeval!!
Ik zou die thee vor de zekerheid maar laten staan al is de kans erg klein dat het daardoor de vorige keer mis ging..
Ik heb de vk gemaild.... alle ingrediënten opgesomd (nederlandse en latijnse naam) en het merk gegeven... Maar zolang ik geen groen licht krijg blijft die thee idd lekker in de kast staan.... En als er in de mail terug staat waarschijnlijk kan het geen kwaad ga ik niet op een waarschijnlijk gokken...
goedenavond dames daar zijn we weer wat een ramp op de weg zeg pfffff vind het helemaal niks al die sneeuw :S ik vind het heel mooi vanaf binnen maar als je naar buiten moet bahhhh maar ligt een mooi pak voor het weekend om te sleeen
Es, helaas kan buikpijn bij zwangerschap en bij een naderende ongi horen.. Ik hoop van harte op het eerste!
Hmm moet er zo nog uit voor de boodschappen.... maar om nou te zeggen dat ik er tegenop zie....niet echt.... Ik zou alleen graag willen weten of mijn ouders nou wel of niet morgen komen eten... en of we vanavond wel of niet een sneeuw vluchteling krijgen... Ik wil graag mijn boodschappenlijstje maken.... en zonder die info kan ik vrij weinig....