December Chica's Vol. VIII

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door miss C, 10 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. dianana

dianana VIP lid

18 dec 2010
    10.359
    0
    0
    zaanstad
    Hey mel
    Es...en ?

2. dianana

dianana VIP lid

18 dec 2010
    10.359
    0
    0
    zaanstad
    Loïs en man gaan strakkies wel naar buiten...mss ff t ijs op ook..is met de wagen geen doorkomen aan, dus ik blijf maar thuis met Beau

3. Druifje

Druifje Fanatiek lid

13 dec 2010
    2.374
    0
    36
    Ik heb gisterochtend nog een test gedaan: wederom negatief. Begin ook steeds meer buikpijn te krijgen. Woensdag nog een keer testen. Gewoon, omdat het moet. Niet meer omdat er nog iets gaat veranderen. Frustrerende is dat ik komende dagen medicijnen aan het gebruiken ben die de menstruatie tegen houden. Liefst heb ik dat het vandaag nog doorbreekt, zodat ik weer verder kan!

4. Esthertie

Esthertie Niet meer actief

@Es Dikke digi knuf!!

5. mel05

mel05 Fanatiek lid

13 nov 2009
    3.253
    1
    38
    Es... Shit zeg!!! Knuff!

6. dianana

dianana VIP lid

18 dec 2010
    10.359
    0
    0
    zaanstad
    Verdorie es...dikke X

7. bren79

bren79 Fanatiek lid

30 dec 2009
    3.374
    0
    0
    kassa medewerker
    arnhem
    he bah es wat balen snap dat je zo iets heb laat maar komen die ong
    en weer verder kan dikke knuf meis

8. gekko

gekko VIP lid

11 okt 2010
    10.962
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goedemorgen Mensen

Ess...echt balen dat hij weer nega was... maar wat ik dan niet begrijp is dat je tot woensdag moet wachten en dan weer een test moet doen.... en waarom die dan niet posi kan zijn... ik bedoel... anders zou dat toch niet moeten???

9. gekko

gekko VIP lid

11 okt 2010
    10.962
    0
    0
    NULL
    NULL
    Esth is Alika vandaag naar de kinderdagverblijf?

10. bren79

bren79 Fanatiek lid

30 dec 2009
    3.374
    0
    0
    kassa medewerker
    arnhem
    Goedenmorgen dames

hoe gaat het met iedereen een goed weekend gehad in de kou
    wij wel alleen het sleeen ging niet te weinig sneeuw nog dus kids kwamen niet vooruit.
    dus maar weer terug naar huis.
    nou wilden we zondag naar het ijs voordat we naar mijn broertjes verjaardag zouden gaan.
    nou iedereen klaar naar de auto en ja hoor starten mijn auto niet grrrrrrr
    erwin zijn combo ervoor startkabels en nog niet
    toen maar anwb bellen half uur aan de foon voor ik eindelijk iemand aan de foon kreeg en daarna zou het nog is ander half tot 2 uur moeten wachten pfffff toen was het dus al weer tijd om naar mijn broertje te gaan dus nog niet ijs op kunnen gaan dus dat was wel balen allemaal voor de rest hebben de kids het wel leuk gehad gelukkig :)

11. gekko

gekko VIP lid

11 okt 2010
    10.962
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bren wat een pech weekend!!

12. bren79

bren79 Fanatiek lid

30 dec 2009
    3.374
    0
    0
    kassa medewerker
    arnhem
    ja voor die kids zeker gekko maar ondanks dat hebben ze wel lekker met elkaar gespeelt en gister middag waren en nog meer kids op de verjaardag dus hebben ze zich ook kostelijk vermaakt
    en we hebben voor nousje schaatjes gekocht en heb ze mee genomen dus hoop dat haar moeder van de week met haar op het ijs gaat en dat ze dan lekker kan schaatsen en dan weekend ook vast wel weer

13. gekko

gekko VIP lid

11 okt 2010
    10.962
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jullie hebben haar komend weekend toch? Gaan jullie dan met haar schaatsen als het weer het toestaat?

14. mel05

mel05 Fanatiek lid

13 nov 2009
    3.253
    1
    38
    Goedemorgen meisjes!

Bren, wat balen van je auto! Doet ie het nu weer??

Hier ligt sneeuw zat en hebben dus gisteren heerlijk buiten gewandeld met de kids op de slee. Daarna nog even de sneeuw van de sloot geveegd zodat de oudste kon gaan schaatsen..

15. bren79

bren79 Fanatiek lid

30 dec 2009
    3.374
    0
    0
    kassa medewerker
    arnhem
    ja nousje is aankomend weekend weer bij ons :)
    dus dan gaaan we zeker schaatsen als het gaat

mel ja me auto doet het weer accu was te zwak anwb kan net ff iets meer power geven dus hij starten daarna meteen :)
    hopelijk doet die het zometeen gewoon weer hihi
    moet werken straks en dan heb ik een gesprek met me baas en jobcoach over wanneer ik ga stoppen en hoe dan verder enzo :)
    dus hij moet het gewoon doen hihi

16. bren79

bren79 Fanatiek lid

30 dec 2009
    3.374
    0
    0
    kassa medewerker
    arnhem
    en er ligt hier ook wel sneeuw maar op de bult niet meer zoveel was al te veel op gelopen en gegleden dus ze kwamen niet vooruit meer dus schoot niet op

17. gekko

gekko VIP lid

11 okt 2010
    10.962
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat jammer.... en er lijkt ook geen sneeuw meer aan te komen.... wel meer kou dus schaatsen gaat denk ik wel lukken.....

van die dubbele schaatsen trouwens? Of echte?

18. bren79

bren79 Fanatiek lid

30 dec 2009
    3.374
    0
    0
    kassa medewerker
    arnhem
    nou van mij mag de sneeuw ook wel lkker weg blijven hoor :p
    en laat het maar lekker door vriezen hoor tegen die kou kan ik me wel kleden en ik moet zeggen dat ik momnteel niet snel koud heb nu ik zwanger ben woehoeeeee :)
    z heeft echte schaatsen gekregen maar we hebben hier ook van die dubbelen gekregen die ze onder de schoenen kan doen
    maar de echte zijn natuurlijk veeeeeeeeeeel leuker en dat zijn ook nog is wit roze dus helemaal blij hahaha
    ik wil zelf ook zooooo graag schaatsen maar durf het niet meer aan met mijn been en nu met de buik hihi

19. gekko

gekko VIP lid

11 okt 2010
    10.962
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik vooral met mijn buik... raar maar waar... ben redelijk lenig, maar vraag me af hoe dat is als ik met mijn gat plat op het ijs ben geknalt;) hahahahaha

20. bren79

bren79 Fanatiek lid

30 dec 2009
    3.374
    0
    0
    kassa medewerker
    arnhem
    ja je zou maar op je buik vallen bah moet er niet aan denken
    beter het risco niet nemen he gekko
    hoe gaat het met jou buik voel je hem al beter?
    en hoeveel ben je al gegroeit ben wel is benieuwt naar een buik foto van jou :)
    wij morgen weer een echo :)heb er zin in papa kan nu ook eindelijk een x mee :) kan die hem ook weer zien
    en gaan we gelijk naar gemeentehuis voor erkening

Deel Deze Pagina