Op mijn buik val ik niet zo snel.... eerder op de billen Maar daar heb ik nu ook even geen zin in... Gaat papa niet altijd mee dan? Dan is morgen wel gaaf voor hem... hoelang geleden was het dat hij hem had gezien? Ik ga binnenkort wel weer een buikfoto maken...
nee zal ook niet snel gebeuren dat je op je buik valt op een af ander manier bescherm je die toch net zo als bij mijn been als ik val dan val ik altijd in elk geval op linker kant en gaat mijn been altijd om hoog zodat daar niks mee kan gebeuren maar op je billen vallen is ook niet fijn hahaha nee papa is alleen mee geweest naar de pretecho met 16 weken dus alleen hij kan erg lastig vrij krijgen omdat ze meestal naar een klus moeten met ze 2e en zijn collega is niet zo heel slim hahaha en kan dus moeilijk alleen maar nu zitten ze met een ander bedrijf samen dus kan iemand zijn collega wel onder handen nemen haha maar waarschijnlijk is die rest van de week ook thuis is ziek aan het worden heeft veel last van zijn longen maar eigenwijs is vandaag toch gaan werken :S nou ik ben benieuwt naar je buik foto ga nu maar is richting mijn werk tot laters allemaal
Zonnetje, strak blauwe lucht, ijs en sneeuw.... Kinderen zullen wel balen dat het geen vakantie is....
Hahahaha... ja grappig he... kan niet meer over de groenteafdeling lopen zonder te denken... zo groot is de kleine nu ongeveer....
Ik vraag me ook af hoeveel het klopt.... zal wel bij benadering zijn Hoe is het met jou trouwens Diaan? Hier wel goed nu ik heb besloten dingen even iets rustiger aan te doen en niet door te gaan tot het moment dat ik naar mijn lichaam MOET luisteren....
eindelijk gekko! heel verstandig hier gaat t prima...heb wel steeds stuwing... maak gewoon te veel aan weer vind de sneeuw echt leuk alleen is t geen doen met de wagen erdoor...hij shaked de hele bak door
ja t gaat opzich wel met zn dekbed dr overheen... maar hij krijgt haast wandelende nieren joh, op sommige plekken is de sneeuw weggehaald, op andere plakken is t net n maan landschap
Hahahahahaha.. sorry ik zie zo een paar nieren rondwandelen.... Nee natuurlijk, dat is niet leuk, maar ik vraag me af hoelang je dan nog binnen moet blijven.... het lijkt er niet op dat voor dit weekend de dooi zijn intreden doet....
ik zou op de straat kunnen gaan lopen evt. ben net buiten geweest met m maar rij dan op de achterste wielen, scheelt al n hoop... loopt alleen niet lekker,