Laat het maar een dag flink dooien zodat de sneeuw weg is en dan gauw weer vriezen voor de ijsliefhebbers (ik niet!)..
Zojuist weer getest. Weer negatief. Nu ga ik echt wachten tot woensdagochtend, maar ik vreet mijn schoen op als dan de test wel positief is. Dat kan voor mijn gevoel helemaal niet meer.
Es, ik denk dat je inderdaad beter tot woensdag kan wachten.. Ik denk dat de kans op een positieve test nog steeds aanwezig is maar ik snap heel goed dat jij er niet meer in geloofd (heb ik zelf namelijk ook als ik voor nod neg test). Toch zijn er genoeg vrouwen die wel pas op of na nod licht positief testen.. Afwachten is helaas het enige wat je kan doen. Voor nu een dikke knuffel!
goedenmorgen allemaal hoe gaat het hier? es snap dat je maar weinig gloof erin hebt dikke digi knuf hier papa nu naar de dokter ik wachten weer op de anwb :S net geprobeert te starten maar zei weer bekijk het maar maar ben blij dat ik nu achter kwam want half 11 in ht ziekenhuis zijn voor de echo maar wachtijd is ong ander half tot 2 uur ik heb gezegt tegen die vrouw dan hoop ik eerder ander half uur want over 2 uur moet ik naar het ziekenhuis ow zei ze nou miss valt het mee maar ik zal er wel spoed bij zetten dus ik ben erg benieuwt
Erg koud ook bren.. Maar de auto start gelukkig nog! Voor de rest voel ik me zwaar klote! Gisteren middag tot laat in de avond weeen gehad. Een uur of 2 om de 7 a 8 minuten. Toen om de 2 minuten, toen na een warme douche leek het minder te worden, iig de pijn, de harde buiken bleven voorbij komen en uiteindelijk rond 23 uur was het weer rustig. Toen ben ik heeeeerlijk in slaap gevallen tot 1uur. Nu alweer een paar uur in de wakkere wereld. En dit is nu de 2e nacht op een rij!!!!! Sorry klaagzang Maar ik zit er ff helemaal doorheen!
he bah meid wat vervelend snap dat je er door zit dikke knuf meis en je klaagt niet meis gwoon eruit gooien en van je afschrijven hier bij ons zitten er voor elkaar papa een longontsteking :s
goedemorgen lieve meiden, hoe is het hier?! ik ben een paar dagen niet online geweest ivm weekendje weg! maar ik ben er weer @mel, och lieverd waarom gaven die stomme testen dan ook positief aan, nou ben je blij gemaakt met een dooie mus! dikke knuffel! @es, lieverd zolang je niet bloed, houd moed! ik duim voor je... @Apie, sjongejonge met jou gaat het ook niet beter. ik hoop dat je je snel beter gaat voelen zodat je al je krachten heb voor de bevalling. hoe is het trouwens met je long(onsteking)?! @Bren, als je auto niet start suckt dat echt, heb je geen startkabels?! iets ernstigs bij papa dat ie naar de HA moet?! @all, als ik iemand oversla, SOLLY
Goedemorgen lieve mensen!! Bren wat ongelofelijk naar van je auto en dat papa een longontsteking heeft!! Had je wel gelijk met je voorgevoel dat hij de rest van de week thuis zou blijven.... maar of je er zo blij mee moet zijn.... Apie... had je dan niet naar het ziekenhuis moeten gaan??? Ik bedoel dat is toch redelijk regelmatig in weeen.... Ess.. lekker wachten.. zo kan je jezelf ook niet meer ziek maken van ellende.... ik begrijp dat je zit te balen, maar ze zullen niet voor niets die termijn aannemen!! Ik blijf nog gewoon voor je duimen!!! Miss was het een ontspannen weekendje weg?
Longontsteking voor papa?! Dat is niet mis zeg! Wens m beterschap!! @gekko: euhm, tja dat blijft moeilijk inschatten. In eerste instantie werd gezegd een uur lang om de 5 minuten. Dan ben je daar, en dan zakken je weeen weer weg! Dus ik heb geprobeerd om zolang mogelijk te wachten. Ze werden ook niet steeds pijnlijker, en dat maakt het grote verschil qua gevoel.. @miss: welkom terug!! Was het leuk? Geen idee, ik moet zo dadelijk naar de longarts toevallig. Nu het vriest heb ik wel minder last! Maar de beeb zit heel hoog, waardoor ik het ineens weer heel benauwd kan krijgen....