December Chica's Vol. VIII

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door miss C, 10 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. gekko

gekko VIP lid

11 okt 2010
    10.962
    0
    0
    NULL
    NULL
    Tsja.... maar goed... als je nu al twee nachten wakker bent van de weeen..... ik weet niet hoor... maar het klinkt heel spannend allemaal ondertussen....
    Maar, ik moet wel zeggen, ik heb er geen idee van hoe dat werkt, en mag er dus wel vanuit gaan dat iemand die al drie kinderen heeft een betere inschatting kan maken...;)

2. mel05

mel05 Fanatiek lid

13 nov 2009
    3.253
    1
    38
    Goedemorgen!!

Miss, gezellig dat je er weer bent! gezellig geweest?? Zat gisteren nog naar de foto's te kijken van de positieve testen, ze waren echt wel duidelijk hoor.. Ik denk dat er wel een innesteling is geweest maar ook gelijk weer afgebroken of zoiets.. Ik baal flink!

Bren, wat klote van je auto! En papa een longontsteking, heftig..

Apie, het zit je maar niet mee he, je moet aardig wat verduren deze zwangerschap.. Ik hoop dat je de laatste weken nog enigzins rustig doorkomt..

3. mel05

mel05 Fanatiek lid

13 nov 2009
    3.253
    1
    38
    Diaan en Gekko, met jullie alles goed??

4. apie3

apie3 Fanatiek lid

10 jan 2011
    1.815
    0
    0
    directeur aan huis
    Noord brabant
    Niet zozeer van de weeen wakker geweest de afgelopen 2 nachten. Heb in de nacht zelf maar 6x een harde buik gehad! Ik kan gewoon NIET SLAPEN WHAAAA.... Geen idee waarom. Maar ik wordt dan wakker, en val pas weer in slaap (of niet) als de wekker afgaat.. En ik denk dat de voorween daardoor overdag ook opdoemen. Simpelweg niet uitgerust...

@mel: heb je nu (na ongi) nog getest?

whoo sporky zegt hallo tegen jullie (lees hij gebruikt zijn handen op dit moment en zwaait naar het scherm haha)

5. gekko

gekko VIP lid

11 okt 2010
    10.962
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier prima.... nu lekker wakker en twee nachten geslapen na een week van nachtbraken....
    Ik heb trouwens een reactie gehad van mijn vk over die kruidenthee Mel.... komt erop neer dat ze het niet weet, maar ze dacht dat het geen kwaad kon... Daar doe ik het niet voor... Ze kwam wel met de tip van cranberrie capsules... (dat ik daar zelf niet aan had gedacht;))

6. gekko

gekko VIP lid

11 okt 2010
    10.962
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hahahahahaha hoi Sporky lekker bij je mama blijven en niet meer zo plagen!!

Apie dat van die harde buiken had ik niet... maar vorige week ook gewoon niet kunnen slapen.... was moe genoeg, en als mijn hoofd het kussen raakte was ik wakker.... of ik sliep half maar ik bleef gewoon een besef van tijd houden.... was zondag gewoon gebroken... nu dus gelukkig twee goede nachten gehad.

7. mel05

mel05 Fanatiek lid

13 nov 2009
    3.253
    1
    38
    Apie, ik heb gisteren voor de zekerheid getest omdat ik maar misselijk blijf en last van borsten hou.. Er was nog een heeeeeel licht (schaduw?) streepje te zien.. Ik mag er nu dus wel van uit gaan dat ik echt niet (meer?) zwanger ben..

Gekko, dan zou ik die thee ook laten staan idd.. Ik dacht trouwens dat cranberry wordt afgeraden in de zwangerschap, of was dat alleen de eerste maanden?

8. apie3

apie3 Fanatiek lid

10 jan 2011
    1.815
    0
    0
    directeur aan huis
    Noord brabant
    Irri is dat he gekko!
    Ik heb het sinds ik in het ziekenhuis heb gelegen. Zo af en toe heb ik nog wel een redelijke nacht hoor!
    Misschien is het ook gewoon onbewuste stress.. Lig s'nachts toch te dubben. Wat nou als die placenta niet loskomt? Wat als ie voor de ks ligt? Ik mag geen antibiotica hoe moet dat als straks mijn placenta accreta is? zucht. Ik maak mezelf moe!

9. apie3

apie3 Fanatiek lid

10 jan 2011
    1.815
    0
    0
    directeur aan huis
    Noord brabant
    ach mel echt super klote meid!!!!!
    Hele dikke knuffel voor jouw!

10. Esthertie

Esthertie Niet meer actief

Good morning!
    Sorry ben er steeds zo weinig. Heb het gewoon te druk en als Alika wakker is ben ik beneden en mijn comp. staat boven.

@Apie Dat erg slechte slapen had ik ook de laatste paar weken voor de bevalling. Gek werd ik er van, lag soms uren wakker en ging er dan maar uit (lezen, computeren, was opvouwen).

Ik heb even een vraag in een ander topic gesteld. Alika heeft allemaal rode, schrale velkjes op haar lichaam. Misschien weet een van jullie wat het kan zijn.
    http://www.zwangerschapspagina.nl/baby-dreumes/334802-schrale-rode-plekjes-op-lichaam.html#post12024546

11. mel05

mel05 Fanatiek lid

13 nov 2009
    3.253
    1
    38
    Apie, ik kan me je zorgen wel heel goed voorstellen hoor! Het is niet niks allemaal..

En.. thanks.. t komt goed.. Ik hoop zo dat ik dit jaar nog een kleine mag krijgen..

12. apie3

apie3 Fanatiek lid

10 jan 2011
    1.815
    0
    0
    directeur aan huis
    Noord brabant
    @mel: daar gaan we voor meid!

@estherie: ik gaat m ff lezen....

13. mel05

mel05 Fanatiek lid

13 nov 2009
    3.253
    1
    38
    Hey Est!

Ik zou het toch even aan de huisarts laten zien..

14. gekko

gekko VIP lid

11 okt 2010
    10.962
    0
    0
    NULL
    NULL
    Geeeeen idee.... maar volgens de site van voedingscentrum, de vk en de huisarts mag het. Kreeg eerst de tip om het sap te drinken, maar na 1 glas heb ik wel weer genoeg cranberrysap gedronken...

15. apie3

apie3 Fanatiek lid

10 jan 2011
    1.815
    0
    0
    directeur aan huis
    Noord brabant
    sooo ff gereageerd :)

Cranberry mag gewoon hoor! Die sap hebben ze ook met granaatappel & cranberry. Probeer die eens. Die is wel te nassen!

16. apie3

apie3 Fanatiek lid

10 jan 2011
    1.815
    0
    0
    directeur aan huis
    Noord brabant
    Lieve meiden,

Bedankt voor het luisterend oog ;) of het lezend oor (je mag zelf kiezen :))

Ik ga ff de beebkamer poetsen (??) kan niet schoon genoeg zijn hahaha.. En daarna naar de longarts. Tot vanmiddag!

17. gekko

gekko VIP lid

11 okt 2010
    10.962
    0
    0
    NULL
    NULL
    Doe rustig aan Apie!! en laat je even weten hoe het was bij de longarts!!!

18. apie3

apie3 Fanatiek lid

10 jan 2011
    1.815
    0
    0
    directeur aan huis
    Noord brabant
    Doe ik en doe ik gekko!

Latersssssssssssss

19. gekko

gekko VIP lid