Stucken.. (rustig aan dat wel) en een lijst afmaken... we mogen een nieuwe leaseauto uitzoeken... ben aan het bekijken naar welke auto's en wat we eraan kwijt zouden zijn.... Jij nog plannen?
goedenmorgen dames hoe gaat het hier? hier strond verkouden aan ht worden bah en vanmiddag weer werken :S
Balen Bren!! verstopte neus, hoesten en niezen? of gewoon een gevoel van lamlendigheid? Als het te erg wordt kan je beter jezelf ziekmelden vandaag hoor...
gekko verstopte neus hoesten net een zeehond het is dat piete buren helemaal vol zit anders had je me er heen kunnen brengen hahaha maar ach ga gewoon werken lekker in de koelkast zitten daar :S ow leuk diana de ikea maar zo glad op de weg dan? hier volgens mij niet
hahaha ja dat merk ik ook wel voel hem steeds beter gister avond ook was die druk bezig dus papa kwam gelijk ook voelen hihihi toen kreeeg papa ook een paar trappen
zo buurman kwam ff gedag zeggen die heb huis nu leeg nou ja had bijna leeg had nog eeen masage stoel staan of we die wilde hebben alleen kabeltje was kapot maar die kan papa denk ik wel maken anders is het nog een heerlijke stoel een beetje een soort van schommelstoel zit heerlijk hihihi en had nog een trap kon die niet in zijn auto kwijd mochten we ook hebben als we ff paar dagen zijn koelkast hier neer wilde zetten haha