Stond niet veel...heb lint gehaald...n leuke tas voor 5 euro bij t kruitvat...voor luiertas Bij henk ten hoor n jongenswinterjas mt 80... Voor volgende winter...lblauw...heel gewoon maar wel stoer...was 3 euro
Hijs al n tijdje slecht...maar nu uur u nadert...zekere voor t onzekere...straks doet ie t niet als we naar t zh gaan
Owh je bent bij de gamma een nieuwe accu aan het halen..... dacht dat je met een kapotte accu bij de gamma stond....
Ja staat r ook raar... Heb je gelijk in Maar we hebben n nieuwe gehaald...meteen dr in gezet...eten kip hawaii...je weet maar nooit
Hahahaha.. stop er een extra pepertje in voor jezelf Diaan... met de pitjes Hier groentesoep dus....met rijstevlaai toe.... (maar jemig wat een karwei is rijstevlaai zeg!!)
Tsja.... dit is het recept Recept - Limburgse rijstevlaai - Albert Heijn Als je er de puf nog voor hebt... ik denk wel dat het lekkerder is dan uit de winkel.....
Hij ruikt echt heel erg lekker!!! Weet iemand trouwens hoe ik aan een grotere hoeveelheid vanillestokjes kan komen? per stuk zijn ze altijd zo prijzig....
Ik ben de 29e in zaandam. Dan door naar oma (bakkum) kunnen op de terugweg wel even langs Beverwijk Maar als je wil kijken of ze het hebben? Dan zou ik je super dankbaar zijn!!!