he es wat ontzetttend klote gewoon :S dikke kus knuf van ons meis had zo voor jullie gehoopt en zooooo gegunt meis
@Es, hele dikke knuffel lieverd! Bekijk bijlage 221961 @All, Lieve meiden, het is weer eens zover! het valt me weer eens erg zwaar om van alles over zwangeren/bevallen/zwanger worden te lezen! het wordt maar weer eens tijd dat ik van het forum weg probeer te blijven... (tenminste tot ik me weer wat beter voel) ik zit er gewoon even helemaal doorheen dikke knuffel aan jullie allemaal! Bekijk bijlage 221961
Oneeeee ess... Hele dikke knuf meis. Wat ontzettend oneerlijk!!! @miss: dikke digi knuf ook voor jouw! Doe het rustig aan meid...
goedenmorgen meiden miss dikke knuf en doe het rustig aan meis en we zijn er voor je hoe gaat het verder hier met iedereen?
Hangerig.... maar prima.... Met jou? Je bent vandaag 25 weken Bren Dat schiet op..... Nog 15 weken wachten voor jou....
hier last van mijn keel :S en moeeeeeeeeee maar verder ook goed nousje is morgen vrij en mama moest weer carnaval vieren dus nousje komt vandaag al onze kant op we gaan haar lekker van school halen vandaag gelijk is kijken hoe ht gaat daar en jaaaaa woehoeeee 25 weken al weer het gaat echt snel nou ga nu ff me broertje helpen die moest de auto weg brengen voor apk dus ga ik ff halen bij de garage
Es, wat k*t zeg! Had zo gehoopt, t was je zo gegund! Een hele dikke knuffel voor jou! Miss, ook voor jou een dikke knuffel, ik snap het helemaal! Enne.. Goedemorgen allemaal!
Good morning! @Gekko Heb ik nou gemist dat jij de echo hebt gehad???? Ik heb Alika net voor het eerst naar kdo gebracht voor een paar uurtjes. Kan ik mooi even lekker mijn gang gaan
Ik denk het wel.... afgelopen vrijdag.. alles is goed met de kleine.. Ben wel benieuwd hoe Alika de kdv vindt...
@Gekko Mooi om te horen dat het goed gaat. Alika vond het leuk, ze heeft een beetje gespeeld en geslapen Volgende week weer een halve dag en daarna 1 hele dag in de week.
kga vanmiddag/vanaaf naar de stad...zonder kids... moet echt n nieuwe broek hebben en nieuwe schoenen, best spannend hoor...krijgt ie bv uit de fles...mij benieuwen offie t pikt