kep nu van die nep uggs dingen meegenomen... maar ik ga strakkies nog ff kijken voor iets waterdichters idd
ja dames zou zich zeker geen moeder mogen heten maar ja wat doe je er aan :S diana lekker dat je geslaagt bent nou ja nog niet helemaal maar wel lekker al het een en ander
nou ons vermoeden was juist ze heeft een blaasontstekking en krijgt een anti bioticakuur die ze moet afmaken hopelijk gebeurt dat ook
Was bijna geen twijfel over toch Bren? Wel sneu voor Nousje... blaasontstekingen zijn zoooo vervelend!!
Er gebeurt hier echt vrij weinig. Ik ben er aankomende tijd ook weer niet zo vaak. Mijn moeder is met schaatsen gevallen en heeft haar pols gebroken, zit nu in t gips en wordt deze week geopereerd. Ben daar dus regelmatig om te helpen met t huishouden ed.
Oei Esth dat is naar! Wens je moeder sterkte!! Diaan, nog niet geslaagd? En nu wordt het van die natte sneeuw allemaal... hier is in ieder geval de dooi al begonnen!!!
goedenmorgen dames iedereen een goed weekend gehad? est wat naar van je moeder beterschap voor haar hier alles goed alleen ik strond verkouden pfffff zo weinig lucht :S papa nousje net naar school gebracht die kon nog een dagje extra blijven omdat papa toch nog thuis is en met de blaasontteking gaat het glukkig goed ze heeft geen pijn meer met het plassen dus antibiotica doet goed zijn werk hopelijk houd moeder nog wel paar dagen vol met geven.