Môge Getver esth.! Beterschap voor je moeder Bren gelukkig gaat t beter met nous...minder dat je zo verkouden bent. Gekko...je beeb maakt salto's in je buik !
Hahahahaha ja zoiets dacht ik al....ik voel soort van rol bewegingen af en toe.... Hoe is het bij jou? heeft het bij jou gister ook gesneeuwd?
tot donderdag moet ze het nemen gekko leuk he die bewegingen in je buik heeft je mannentje het ook al gevoelt? ja ben blij dat ze er weer minder last van heeft diana is niet fijn en nu ik nog beter worden van die verkoudheid papa is ook weer beter laatste dag voor hem antibiotica
Hmm ik denk het wel Bren, maar hij twijfelt nog... het voelt een beetje aan als het praten van mijn darmen... maar op die plek liggen mijn darmen al achter een dikke muur En mijn man heeft vroeger wel mijn darmen gevoelt.. en denkt dus daarom dat hij het niet heeft gevoeld.... Dus nog even en iedereen is weer beter bij jou? Jij moet gewoon rust nemen en dan is je verkoudheid zo over!!
ja hier ook...was ook code rood afgegeven beetje jammer want ik moet eigenlijk ff naar de action en zeeman
Al moet ik eerlijk zijn... er rijden nog genoeg spoken op de weg... vorig weekend reden we op een 80 weg.... moesten na de bocht ineens hard op de rem omdat een ouder echtpaar blijkbaar ook de weg op moest die dag... die reden dus gewoon 30!! en 30 blijven rijden ook.... Meestal ben ik redelijk... maar hier had ik weinig begrip voor.... het was gewoon gevaarlijk wat ze deden.... Gelukkig staan de snelwegen stijf van het zout....
dat is t ook vaak he met ongelukken je veroorzaakt ze niet zelf.... maar ze gebeuren door dat soort gekken
Ja.... ik begrijp er ook weinig van.... ze reden rondt met waarschuwingslichten.... dus of ze hadden een probleem (en dan hadden ze beter niet verder kunnen rijden).... of ze durfden niet harder en dachten dan doen we de waarschuwingslichten maar aan.... Ga je trouwens nog verder op zoek naar schoenen?
Dat is heeeeeel erg vervelend!!!! Ik ervaar een vaatwasser als een geschenk van de goden zo fijn vindt ik het... en het gebeurd altijd als de aanbiedingen zo'n beetje voorbij zijn.... twee weken terug had de wehkamp mooie aanbiedingen... maar ja... daar heb je nu helemaal niets meer aan....
Nou ik ook hoor...heb ook altijd gezegt...als die stuk gaat komt r de zelfde dag nog n nieuwe... Alleen komt r van t voorjaar n nieuwe keuken,... Dus t zou n beetje zonde zijn. En db...in maart gaan we n weekendje weg...de centen beginnen op te raken
schap ze! en idd dat zou zonde zijn.... maar hoelang nog wachten op je nieuwe keuken?? En kan de vaatwasser geen klap hebben gekregen van die lekkages?
man had m ff open gemaakt de vaatwasser zelf heeft gelekt...dr zaten stekkertjes waar water uit kwam...das niet zo goed natuurlijk keuken gaan we halen bij de ikea en dan zelf plaatsen...dat zal zo rond mei/juni zijn hoop ik