Hahahahahahahaha.. Ik begrijp je helemaal!!! als je eenmaal een vaatwasser hebt en je moet je complete vaat wassen... quelle misere.... Misschien samen afwassen? Zou dat helpen?
Goedemorgen!! Est, wat klote voor je moeder! Sterkte.. Diaan.. Nee! Je vaatwasser.. Grrr.. Kan ook niet meer zonder hoor. Verder alles goed met iedereen?
Dat is al een stuk beter dan alle afwas alleen moeten doen Diaan... gewoon een muziekje opzetten en het jaren 50 gezellig maken Het is gelukkig maar een tijdelijk kwaad... Toen ik een jaar of 12 was stierf bij ons ook de afwasmachine.... en er was geen geld voor vervanging.... Duurde 5 jaar voor we een vervanging hadden... en tot die tijd mochten broertje en ik afwasmachine spelen.... Toen ik met mijn man ging samenwonen hadden we trouwens ook geen vaatwasser.... nu wel
ze hadden t gewoon niet uit moeten vinden ! dan hadden we m ook niet gemist viste weer weg...nu vanaaf weer visite zo zwemles voor Loïs ...wat n ge-ren zeg
Twee keer visite zonder vaatwasser is wel heel erg vervelend... Hier net naar de vk geweest.... alles is nog steeds goed!
ja das van kwart over 1 tot 2 ze is vandaag in t diepe geweest...volgende week moet ze met n shirt aan
Die gaat snel!! Wat een waterrat!!! En dan van de zomer misschien zonder bandjes mee in de boot?? Of gaan jullie deze zomer niet varen?
gaan wel varen ...maar zonder Beau ze moet n zwemvest aan op de boot omdat t n snelvarende motorboot is...dan is t verplicht
Hier even een update... wel een ego one! Vandaag echo gehad vanwege verdacht op accreta. Mijn placenta ligt voor de oude ks, dus de huid snee (jippie!!) is wel bruikbaar, de rest moet via een lengte snee. Mijn baarmoeder wordt dus volledig opengelegd. Waarschijnlijk (maar daarover pas uitsluitsel tijdens de operatie) is mijn placenta op die plek vergroeid waardoor de baarmoeder verwijderd moet worden om mij te redden. Klinkt lekker dramatisch he Iig: er liggen bloedtransfusies klaar, en een apparaat dat mijn bloedsomloop gaat overnemen. Meer info volgt as donderdag! Sorry forum vriendinnen, hoop dat het met jullie allemaal goed gaat! Hier is het ff helemaal niet gezellig! Morgen kom ik weer, en dan beloof ik dat ik beter gemust ben!!!
Jezus Apie! Je moet je niet verontschuldigen! Wat een drama allemaal.. Weet gewoon niet wat ik moet zeggen, alleen dat ik aan je denk. Ik hoop echt dat het uiteindelijk toch nog mee valt en je er zo goed mogelijk doorheen komt.. Dikke knuffel!
Slaaaaaaaapen jullie nog??!! Ah morgen gekko! Thanks mel! Hoe is het met jullie na zo'n onstuimige nacht? Of was dat alleen in brabant?
Gaat het dan allemaal bijna gebeuren Apie? Jemig!!!! Maar natuurlijk heel begrijpelijk dat je dat gewoon heel even wil delen!! Daar zijn we hier voor... Gaat het vandaag al wat beter met je?
Mogge Apie.. Hier geen onstuimige nacht.. (althans niet gemerkt) wel winderig en koud... (al was dat mijn eigen schuld blijkbaar heb ik in mijn slaap de dekens van me af gegooid, brrr)