goedenavond allemaal apie pffff je bent er niet heel veel wijzer van geworden dus :S je dat het niet langer dan 28 dagen meer duurt maar pffff fijne comedicatie indd ik snap dat niet ze schrijven toch dat soort belangrijke dingen op in een dosier :S maar ja pffff is moeilijk te veel moeite ofzo maar goed je heb het ze vertelt dus komt wel goed en prettig dat de kleine dan ook lekker bij je op de kamer mag hoe gaat het verder hier? ik werd vandaag ff niet goed :S werd ff helemaal dissie en licht in mijn hoofd en volgens mijn broertje en schoonzus lijkwit en zweet brak me echt uit ben dus maar ff rustig gaan zitten en gelukkig verder geen last meer van gehad en druk geweest met spullen in huisje zetten en spullen halen voor hun nieuwe huisje dus komende tijd druk helpen daar hihi ze hebben vandaag de sleutels gekregen van hun huisje hij is eindelijk af nou je nu is het aan hun om het helemaal af te maken natuurlijk hihhihi
Weer n drukke ochtend vandaag...vanmiddag niet als t goed is...dan ga ik aan de verjaardagskaartjes van Loïs en zit ik achter de comp...kan ik weer mee kleppen
Loïs weggebracht, naar de bank geweest, nu ff tanken en snel bij mn oom langs, dan Loïs weer ophalen... Die gaat dan zwemmen met man, ik snel de markt over En daarna...als t goed is...niks meer
hij slaapt nu lekker...heeft last van krampjes ja shit zeg gewoon nog niks...kan ik niet verder tot volgende week
Dat is echt balen.... Waar heb je ze voor nodig? En kan je niet eerst iets anders doen? Of heb je ze echt nu nu nodig?