voor de uitnodigingen voor Loïs dr verjaardag dacht...dan is t maar af kon ik ook alvast de doosjes klaarmaken...hoef ik ze tegen die tijd alleen te vullen
Hahahahaha.. ja dat ken ik.... als het in je kop zit.. dan moet het... liefst gister Maar je hebt daar toch alle tijd nog voor?
Ach.. dan doe je het volgend weekend, kan je ernaar uitkijken En je hebt ineens meer tijd dit weekend
t worden doosjes in de vorm van n cupcake...en dan sluit ik ze met n lintje maar ik maak ze nu maar gewoon helemaal af zodat ik volgende week alleen nog n lintje dr om hoef te doen had t lint ook nodig voor de kaartjes...maar die maak dan ook maar tot zover af alleen moet ik dan volgende week alles weer tevoorschijn halen...is t nog niet uit mn kop zeg maar
Morgen komen ouders eten en gaan we kijken of de kleertjes van mijn zusje nog toonbaar zijn.... en zondag gaan we naar de oma van mijn man... lekker eten in Castricum
Trouwens ik moet iedereen de hartelijke groeten doen van Miss C. Het gaat allemaal weer iets beter met haar....
weer n verjaardag idd mel ...pffft man zn werk belde gister, hij mocht vandaag nog thuisblijven morgen werken en dan dins en woens weer vrij !!!
Diaan.. Zoveel verjaardagen achter elkaar vind ik ook niks hoor! Wel lekker dat je man maar 1 dag hoeft te werken en er dan weer 2 vrij is..