dat is best veel voor een nacht :S krijgt die al zonde voeding of nog steeds bij jou drinken beppie? en indd heb je al wat gegeten vanmorgen
hey beppie.. je kan jouw melk daar afkolven, en dan krijgt hij dat via de sonde. Misschien is het wel beter als hij dat een dag of wat krijgt, zodat hij niet nog meer afvalt!
Ja me moeder geeft eten gebracht!!!! Ik zit er helemaal doorheen! Zijn stem is helemaal weg van het huilen , hij kijkt me soms aan alsof hij wilt zeggen help me!!!!
Ja echt!!! Ja had het ook al gevraagd van die sonde met mijn melk, maar door die virale infectie willen ze geen slangetje zetten ? Hij drinkt elke x aantal slokjes bij mijn , leg hem zo veel mogelijk aan kolf het nu af voor een fles te proberen
ah beppie wat ongelovig klote situatie pffffff beppie ik denk aan je meis dikke knuf wou dat ik meer kon doen voor je diana word die vandaag al onder narcose gebracht? ook jij heel veel sterkte meis en denk ook aan jou
Lekker, zee was stevig heerlijk gegeten bij de zoomers Oma krijgt dit jaar twee achterkleinkinderen. Nichtje van mijn man is nu al op zwangerschapsverlof.... Volgens oma ben ik nu al bijna net zo groot als zij nu is Hoe gaat het met jou Diaan? En met Beau? Heeft ie last van z'n bil? Trouwens... de kleertjes waren top Viel me mee hoeveel speciaal meisjesspul ertussen zat.... en we hebben ook al genoeg knuffels om een ledikant te vullen Ik mag aan de was....
gaaf gekko ! ja hij heeft r wel last van ...als je m vasthoud heb je toch vaak n hand onder zn kontje...merk wel dattie t niet leuk vind als je dat doet en dan gaan ze ook nog weer ns onderzoeken strakkies...vond ie gister ook niet fijn...t zal mij benieuwen bren weet niet of ze t vandaag al gaan doen , iig gaan ze hem wegen en onderzoeken offie zoiezo wel onder narcose mag omdat ie nog maar n maandje is ze zijn daar niet zo happig op op deze leeftijd evt doen ze t dan met een naald...maar dan wordt t niet eerst vedoofd...dus daar ben ik dan ook niet zo blij mee
pffft ...dikke naald dr in gestoken zonder verdoving... hij gilde van de pijn woens weer terug...als t dan niet over is wordt ie opgenomen en onder narcose geopereerd... ze halen dan gewoon echt n stukje huid weg zodat t goed open blijft staan ...hij moet dan 2 dagen blijven ben nu ff naar t kruitvat voor luiers tot zo
Ach dat arme kleintje... Ik hoop dan wel dat het gewoon over is de volgende keer.... anders heeft hij vandaag voor niets zo'n pijn gehad!!
aaaaaaaaaah gos die arme kleine man met zo grote naald geprikt snap dat die het uit gilde hopelijk heeft het gewerkt en hoeft die niet geopereert worden dian geef maar een dikke knuf van ons en voor je zelf ook een dikke knuf van ons
Ja t was niet leuk...hij heeft nog n flinke bult zitten...das ontstoken en moet vanzelf wegtrekken. Was wel gek hoor Loïs mankeerde nooit wat...nou is dit nu niet ernstig gelukkig...maar je schrikt wel ! Nu zijn man en Loïs ook nog ziek geworden...de griep...ik ging Loïs vanmorgen wakker maken Zeg, ga je wakker worden...zegt ze...ik krijg mn ogen niet open, hoe kan dat nou...2 ontstoken oogjes en n dikke snotneus Ogen zaten helemaal dichtgeplakt...moest met nat doekje losweken Nou las ik laatst dat je dan borstvoeding in t oogje kan druppelen...schijnt van over te gaan...mss eens proberen
ah gos diana het gaat lekker aan jou kant iedereen ziek :S beterschap voor iedereen beppie hoe gaat het met jou kleine man is er al een verbetering? en hoe gaat het met de rest?