Rustig... al van alles gedaan vandaag en nu gaan spieren en rug protesteren.... Normaal luister ik nooit naar ze.. maar als ik dat nu niet doe krijg ik van meerdere mensen op mijn kop Hoe is het met Beau? De zwelling al minder? Heeft hij er al minder last van?
flinke bult nog...hij is nu ook blauw,zal door t prikken komen...hij heeft r wel last van verstandig gekko !
Ahhh arm kleintje... Gaat het wel langzaam beter? Wanneer moest je nu weer naar het ziekenhuis? en met je man en Lois? Zijn die al aan de beterende hand? Ach, verstandig... wat is verstandig....Ik denk het wel.... Ik ga morgen trouwens naar de stad.. en ik zit heel erg te twijfelen... ik kan fietsen... maar eigenlijk is dat niet prettig meer... ik kan ook met de bus... maar daar wordt ik ook niet vrolijk van...
Onee diaan! Sterkte! Laat je snel wat weten?! @ beppie: hoe is het met jouw kleine man? @gekko: rustig aan, en luister naar je rug. Die heb je nog ff nodig, en geloof me, die krijgt het nog zwaar te voorduren! Hier n heleboel tja, onrust denk ik dat het beste woord is. Maar niet iets wat nu besproken moet worden! Zorg goed voor je menneke's meiden... sterkte in de strijd en tot morgen.... xxx
Hoi meiden!!!! Diana sterkte!!!! de antibiotica is goed aangeslagen en zijn nu lekker thuis. Hij kan zelf weer lachen! Alle vuil is uit zijn oortje gelopen omdat het toch een keel en oorontsteking was, ze hebben hem dus gewoon eerder kunnen helpen!maar ze konden het niet zien omdat zijn oortje te klein was en omdat het volgens hun veel ste jong was voor een oorontsteking! Dus nu was hij doorgebroken en door de rotzooi die er uit kwam was het duidelijk,maar jeetje wat was hij ziek . Dronk niet meer , bewoog niet meer wn. Deed zijn oogjes ook niet meer open, ben zo bang geweest! Maar hij knapte na die antibiotica snel op en we zijn gelukkig lekker weer thuis!!!
Beau is geopereerd, hoop nooit meer mee te maken dat 1 van mn kids slaap word gebracht! Dat gaat niet in je koude kleren zitten. Hij maakt t nu goed, heeft net gegeten. Hoop dattie nog ff gaat slapen. Loïs en papa komen ons strakjes halen en dan gaan we er van uit dat dit boekje dicht mag...mn kleine ventje
Dat is toch dubbel goed nieuws vandaag. Ik ben zo blij dat het met jullie kleine mannen goed gaat Diaan en Beppie!!
Ja ik ook !!!!!gelukkig gaat het goed Diana!!!! Vandaag is de koorts ook weer helemaal gezakt dat in totaal precies een week heeft geduurd!!!! Veel ste lang natuurlijk voor zo'n kleintje. Wat ook blijk na een half jaar hebben baby's een automatische blokkade op hersenvlies ontsteking en waar ze dus bij hem bang voor waren is dat als zo'n kleine baby een ontsteking heb kan dat makkelijk naar de hersens slaan! En op een gegeven moment ging hij s'nachts eilen en stuipen!!!! Zit je daar in een kamertje alleen te waken bij een doodzieken baby!!! Was echt bang joh
Ff kort, artsen zijn geweest , hij moet zo in bad. Dan mag zn infuus er uit en maggie naar huis Ben heel blij voor je beppie Xx
hier nog wat foto's van het arme manneke! hij kroop elke keer met zijn hoofdje tegen het koele raam ,hij was zo kokend heet