December Chica's Vol. VIII

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door miss C, 10 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. gekko

gekko VIP lid

11 okt 2010
    10.962
    0
    0
    NULL
    NULL
    Owh nee niet ziek worden diaan....

Wat is je man dan lekker lang bij jullie gebleven....

2. dianana

dianana VIP lid

18 dec 2010
    10.359
    0
    0
    zaanstad
    hij was 3 weken vrij toen bleek ie nog recht op meer te hebben
    zou ie de 20e weer beginnen maar toen kreeg Beau die bult...dus uiteindelijk vandaag zn 1e dag weer

3. gekko

gekko VIP lid

11 okt 2010
    10.962
    0
    0
    NULL
    NULL
    Echt heerlijk... alleen jammer van die bult.. ik denk dat je man graag was gaan werken de 20e

Maar zou jij niet gaan douchen;)

4. gekko

gekko VIP lid

11 okt 2010
    10.962
    0
    0
    NULL
    NULL
    trouwens ik was gister met mijn moeder in de stad... heel even ook babykleertjes kijken (en kijken is ook gelijk kopen hahahaha)
    Ik een pakje in mijn handen van 56 cm... en dat lijkt zoooo klein in mijn handen, maar goed, ik dacht, het zal wel.
    Zegt mijn moeder dat mijn broertje 86 cm was bij geboorte... ik: Waaat:$
    Kreeg het spaans benauwd, zeker omdat mamslief het vier keer herhaalde... ook in combi met, ehhm meisje je bent erfelijk belast, waarom zou je kleine kinderen krijgen....

Ondertussen stuiterde het cijfer 86 door mijn hoofd. Ik kon het me niet voorstellen, zweet brak me uit...

Vraagt mijn moeder... wat zij ik... Ik: 86 cm...

Ma:.. ehhm sorry was 58 cm....

Dat is nog steeds een grote knul dat weet ik.. maar man owh man wat was ik blij. hahahahaha
    Wel een maatje groter gepakt

5. truelove4ever

truelove4ever Fanatiek lid

9 nov 2010
    2.441
    0
    0
    limburg
    hoi meiden...

jeetje wat lees ik nu?
    beppie en diaan heel veel sterkte en beterschap met jullie kleine mannetjes!!!
    vind het zooo zielig voor die ukkies!!
    maar ook voor jullie....pfff...denk je te genieten van die rose(blauwe) wolk krijg je dit!!
    dikke knuffel van mij!!

sorry dat ik me zo lang niet heb laten zien!!
    heb het mega druk gehad en senna was ook na dr eerste prikjes niet zichzelf!!
    huilde veel overdag (gelukkig niet snachts!) en nu eigenlijk nog steeds...
    ze is ook snotterig....en ben zelf ook niet lekker geweest!

we hebben ook nog eens carnaval gevierd en moet zeggen dat Senna het super heeft gedaan hihihihi!!ze sliep toen wel overal doorheen hahahaha
    ik zal straks eens kijken of ik een foto van dr kan plaatsen in dr carnavals outfitje haha...so cute!!!!

ik heb nog niet alles terug gelezen,maar wel de laatste paar pagina's en kon er wel uit opmaken dat het met de meesten hier wel goed gaat...toch?

hoe gaat het met ess en mel ??

we zijn trouwens begonnen met melatonine tabletjes(om in slaap te kunnen vallen) bij onze jongste zoon en moet zeggen dat dat wel goed helpt!zo heb je tenminste al een beetje rust,doordat ie tenminste op tijd in bed ligt!!

maar ik ga nu stoppen..
    de wijkverpleegkundige van het CB komt zo langs
    gelijk maar ff vragen wat ik nog kan doen bij senna ivm scheef afplatten van dr hoofdje ivm een voorkeurshouding!!
    ze kan dr hoofdje ook niet zo goed de andere kant op draaien en corrigeren terwijl ze ligt of slaapt helpt niet dan draait ze weer terug

6. truelove4ever

truelove4ever Fanatiek lid

9 nov 2010
    2.441
    0
    0
    limburg
    hahhaha gekko

als ik dat te horen had gekregen(86cm) was ik me ook kapot geschrokken hahaha!!

owja senna was 2 weken geleden 4255 gr en 54 cm met 8 weken
    hahhaha dat was me middelste met de geboorte!!!!

7. gekko

gekko VIP lid

11 okt 2010
    10.962
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi True,

fijn te horen dat alles wat meer in zijn ritme komt bij jullie!!

Bij mijn moeder was ik geloof ik de kleinste met 54 cm..(ook niet zeker trouwens)

Bij mijn oma waren ook alle kinderen (naar horen vertellen) 50+

8. gekko

gekko VIP lid

11 okt 2010
    10.962
    0
    0
    NULL
    NULL
    Stucken is......
    Klaar!!!
    Hehe...

9. dianana

dianana VIP lid

18 dec 2010
    10.359
    0
    0
    zaanstad
    goed doorgewerkt gekko !
    en nu aan de babykamer?

10. Esthertie

Esthertie Niet meer actief

@Gekko Lekker eindelijk klaar. Alika was dan echt klein, zo'n 47 cm. Je zou denken, die poep je er zo uit. Nou helaas mooi niet dus.

@Dianana Hoe gaat het nu met de kleine man?

@True Fijn dat jullie nu wat meer nachtrust krijgen.

Hier gaat alles prima, mevrouw is een beetje verkouden. Afgelopen maandag voor t eerst hele dag naar de creche geweestn. Heeft ze maar 1 uurtje geslapen (thuis is het bijna nooit een probleem).

11. dianana

dianana VIP lid

18 dec 2010
    10.359
    0
    0
    zaanstad
    gaat beter esth.
    elke luier zn wondje spoelen met n spuitje water...hoop gedoe ...als je niet oplet en te hard spuit kun je hem schone kleertje aandoen...is alles nat!
    maar hij heeft n stuk minder pijn, is nog wel gevoelig natuurlijk

gek he dat ze dan in ene anders doen dan thuis...mss toch n beetje wennen

12. Esthertie

@Dianana Gelukkig dat het langzaam aan beter gaat. Kunnen ze zo'n abces gewoon plotseling zomaar krijgen?
    Ja heel vreemd, want bij mijn ouders slaapt ze ook prima en in de wandelwagenbak als we op visite gingen ook. Op kdo gaat ze liggen brullen. Maar in zo'n schommelstoel slaapt ze weer wel. Ach ja komt vanzelf wel. Vanavond kon ze ook niet goed slapen omdat ze verkouden is met n verstopte neus. Ze slaapt met een speentje dus krijgt ze slecht lucht.

13. dianana

dianana VIP lid

18 dec 2010
    10.359
    0
    0
    zaanstad
    Ja das nadeel he met speentje
    Abses kan zomaar komen idd...t komt van binnenuit...waren al bang dat t aan ons lag...maar je kunt r niks aan doen...gebeurt ook vrij vaak zei de ka van t vu

14. dianana

dianana VIP lid

18 dec 2010
    10.359
    0
    0
    zaanstad
    Beau heeft af en toe n speentje maar valt in slaap zonder...vlak voor ie wegzakt...floep...speentje dr uit

15. Esthertie

@Dianana Aah dat wist ik niet, weer wat geleerd. Wel grappig dat ie hem eruit gooit. Ik probeer Alika alleen de speen te geven met slapen en ook na het eten omdat ze nog veel spuugt. Als ik haar in bed leg en de speen geef is ze meestal meteen vertrokken haha

16. mel05

mel05 Fanatiek lid

13 nov 2009
    3.253
    1
    38
    Goedemorgen meiden!

True, fijn je weer even te horen..

Est, Alika moet vast nog even wennen op het kdv.. Kan je wel lekker doorwerken op die dag?

17. dianana

dianana VIP lid

18 dec 2010
    10.359
    0
    0
    zaanstad
    Moge mel...en all

18. gekko

gekko VIP lid

11 okt 2010
    10.962
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mogge Diaan

Hoe is het met jou?

(trouwens, na het stucken komt schilderen... maar dat gaat een stuk sneller;))

19. dianana

dianana VIP lid

18 dec 2010
    10.359
    0
    0
    zaanstad
    Ja maar je stuuk moet eerst drogen...kun je ondertussen toch aan de babykamer;)
    Of stonden daar nou de spullen uit berging ?

20. gekko

gekko VIP lid

11 okt 2010
    10.962
    0
    0
    NULL
    NULL
    Justum;) hahahahahaha

Maar er staat een klein kacheltje te draaien en het is er nu loeiwarm!! Dat drogen gaat als een malle

Deel Deze Pagina