@Mel Ik denk dat ze inderdaad een beetje moet wennen. K maak op die dag geen afspraken zodat ik heerlijk een hele lange dag aan het werk kan. Ze is nu lekker verkouden en ligt al bijna de hele ochtend te slapen.
Ja ondertussen mag er wel weer 1 gemaakt worden.... laatste is alweer een tijd geleden en ondertussen kan ik niet meer tussen tafels doorschuiven zonder aan twee kanten peper en zout om te gooien
hoi meiden!!!! diaan gelukkig gaat het weer goed met je ventje! ik wil ook me betere jongen weer showen dus bij dezen foto van gister
Goedemorgen! Hier is het prachtig weer vandaag! Beetje fris buiten, maar ik ga (letterlijk) de bloemetjes buiten zetten vanmiddag! Gisteren alvast wat gehaald.. stel je voor dat die kleine straks naar buiten wil kijken, dan heeft hij iig mooie bloemen om te zien Hoe is het met iedereen? @beppie: fijn dat het weer goed gaat met m! Van die kleintjes moeten ze afblijven vind ik altijd!
Good morning! @Beppie Wat is het toch een mooi ventje. Ik had gehoopt dat Alika ook zo'n mooi kleurtje had gehad maar helaas. Maar ze zal wel lekker snel een teintje krijgen in de zon. @Apie Hier is het ook super lekker weer, straks ga ik ook buiten aan de slag. Kastje& kinderstoel schuren en verfen. @Gekko Na t weekend een bolle buik foto svp!
@Dianana Hoe gaat het met de kleine man? @Mel Hoe 'voelt' het bij jou? Alika is weer een dagje naar de creche, dus ik moet vandaag weer hard aan het werk. Laatdt was ik 'vrolijke mama v/d maand' op Vrolijke mama's .nl Vrolijke mama'sfebruari 2012 - Vrolijke mama's
Gaaf Esth!! Hoorde er nog een prijs bij Hier hebben zaterdag een heel eind gelopen dat was heerlijk (alleen even iets te ver) gister naar de motorbeurs geweest... Ze hebben blijkbaar geen zwangerschapmotorbroeken