December Chica's Vol. VIII

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door miss C, 10 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mel05

mel05 Fanatiek lid

13 nov 2009
    3.253
    1
    38
    Est, wat een leuk verhaal over jou en je gezin!

Ik zit nu op 8 dpo (denk ik), en heb heel sterk het gevoel dat het wel eens raak kan zijn.. Maar ja.. Een vrouwenlichaam.. Daar kan je niet teveel op vertrouwen! Bovendien hebben we maar 1 keer voor ei geklust (toevallig) omdat ons hoofd er niet echt naar stond..

Apie, hoe gaat het met jou?

2. gekko

gekko VIP lid

11 okt 2010
    10.962
    0
    0
    NULL
    NULL
    Je weet het Mel.... 1 keer kan genoeg zijn..... hier ook maar 1 keer voor het ei geklust toen en toen werd ik ziek/verkouden/geen zin...

3. apie3

apie3 Fanatiek lid

10 jan 2011
    1.815
    0
    0
    directeur aan huis
    Noord brabant
    Hey mel dat klinkt belovend! Idd wat gekko zegt: 1x kan meer dan genoeg zijn ;).
    Dan mag je over 6 dagen testen?

4. gekko

gekko VIP lid

11 okt 2010
    10.962
    0
    0
    NULL
    NULL
    Apie wat gaat het snel bij jou trouwens..... Al 37 weken!!! (waarom was je ook alweer vooruit geplaatst?)

Ga je het misschien gewoon redden tot de ...? weken?

5. apie3

apie3 Fanatiek lid

10 jan 2011
    1.815
    0
    0
    directeur aan huis
    Noord brabant
    Nee gekko ik ben vandaag 35.4 De banner hier snapt anders niet waarom ik eerder beval haha.. Dus vandaar 2 weken vooruit 'gezet' omdat ik sowieso 2 weken eerder ga bevallen....:)

Ik hoop alleen dat ze voorbij de 36 weken (dus nog maar 3 daagjes) niet meer moeilijk doen om m te halen. Nu willen ze nog perse wachten tot 38 weken als dat kan...

6. gekko

gekko VIP lid

11 okt 2010
    10.962
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik begrijp het wel dat ze willen wachten tot 38 weken..... maar ik begrijp ook dat jij wil dat niet wil.... misschien een compromis? met 37 weken?

7. mel05

mel05 Fanatiek lid

13 nov 2009
    3.253
    1
    38
    Apie en Gekko, jullie hebben gelijk, t kan.. Wacht met testen tot volgende week maandag, wil niet weer zo'n teleurstelling als vorige ronde (als ik t volhou hoor hihi)

Apie, ik hoopvoor jou ook dat ze iets eerder willen gaan halen..

8. apie3

apie3 Fanatiek lid

10 jan 2011
    1.815
    0
    0
    directeur aan huis
    Noord brabant
    kweet niet gekko. Ik moet nu deze week nog naar de longarts. Hij bepaald de conditie van mijn longen eerst, en die is niet te best. Volgens mij heb ik jullie niet goed op de hoogte gehouden....
    Ik moest vorige week naar de anesthesist, en daar werd ik al helemaal niet vrolijk van!

Hij zei letterlijk: er zijn zoveel dingen die complicaties kunnen gaan geven, waar zij gewoon op voorbereidt moeten zijn, dat hij liever niet zou zien dat ik midden in de nacht binnen gebracht wordt, en de betreffende voorbereidingen dan in aller-ijl gedaan moeten worden...

Het is niet alleen meer het bloedverlies, ze gaan ook '' experimenteren'" met antibiotica omdat ze dan moeten geven! Het is niet bekend of ik deze mag hebben. Mijn bloeddruk is te laag, dus bij teveel bloedverlies kan er een shock optreden. Mijn longen zijn niet goed nu, dus als ze me met spoed in slaap moeten brengen is dat gevaarlijk..etc etc..

Dan vraag ik me echt echt echt af waarom ze dan tot die 38 weken moeten wachten in de hoop dat dit kindje zich niet te vroeg aandient en alles alsnog met spoed moet! Hij zei zelfs: in dat geval zullen wij alle zeilen moeten bijzetten! Euhm voor de baby vrijwel geen gevaar, maar of ik er zo goed vanaf ga komen werd betwijfeld! Ik zou mijn kinders toch nog graag zien opgroeien hoor...
    Probleem is alleen dat hij dit vorige week zei, en ik pas eind van deze week weer een afspraak heb met de gyn.....Lekker spannend!

9. mel05

mel05 Fanatiek lid

13 nov 2009
    3.253
    1
    38
    Jemig Apie! Krijg kippenvel van je verhaal!!! Ik denk dat jij maar een flink woordje moet gaan spreken met je gyn! Brr!

10. gekko

gekko VIP lid

11 okt 2010
    10.962
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ok... dat is dus een geval van... liever nu dan later!!! pffff wat ongelofelijk spannend zo... en dan niet leuk spannend....

Hoe hou jij jezelf nu?

11. apie3

apie3 Fanatiek lid

10 jan 2011
    1.815
    0
    0
    directeur aan huis
    Noord brabant
    @mel: mijn eigen gyn zou vorige week met een antwoord komen over mijn antibiotica.. hij belde donderdag met de mededeling dat ie het vergeten was, omdat hij vrij was ivm carneval! Hij is deze week ook vrij, dus ik zie hem pas weer op de 15e maart. Op de dag dat de kleine gehaald wordt. Ik moet het nu met een andere gyn doen. Hopelijk kan ik met hem wel wat meer bereiken.

Ik snap mijn gyn wel hoor, maar dit voelt zo verkeerd!

12. gekko

gekko VIP lid

11 okt 2010
    10.962
    0
    0
    NULL
    NULL
    Aaaarrrgh vergeten!! Ik weet het, ze zijn ook maar menselijk.. maar..

En nu moet je je hele relaas bij een andere Gyn doen? Heeft hij wel enige inzicht van de hoe's en wat's? Of moet je dat ook helemaal uitleggen?

13. apie3

apie3 Fanatiek lid

10 jan 2011
    1.815
    0
    0
    directeur aan huis
    Noord brabant
    ach ja... het zal wel loslopen denk ik de ene dag, maar de andere dag heb ik echt zo iets van jongens waarom moet dit nou zo?!
    Al die voorweeen, rugweeen noem het maar op. Ik blijf zeggen dat dit niet lang meer duurt!

Jammer om het zo af te sluiten, maar de beeb doet het nu nog heel goed. Dat wordt een ander verhaal als die placenta scheurt natuurlijk. Daarnaast hebben wij ook de ervaring opgedaan met hetzelfde zh hoe zij een kindje van 34 weken konden opvangen. Deze jongeman is daar al voorbij, en al zou hij met 36 weken komen, dan ben ik er van overtuigd dat ze dit goed kunnen opvangen op het zh. Hij heeft notabene al longrijping gehad!

Dubbel gevoel dus. Voor mij persoonlijk: dit geeft zoveel onrust, haal m er vandaag maar uit! Ik geloof er echt 1000% in dat die kleine man het nu al makkelijk zou kunnen!

14. gekko

gekko VIP lid

11 okt 2010
    10.962
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik geloof je helemaal!!!

15. apie3

apie3 Fanatiek lid

10 jan 2011
    1.815
    0
    0
    directeur aan huis
    Noord brabant
    Gelukkig dezelfde gyn als die de placenta echo's gemaakt heeft, en de controle van nr 3 gedaan heeft. Hoewel hij toen ook niet naar me wilde luisteren, geloof ik dat ie daar wel van terug gekomen is ;).

Ik hoop dat ik idd niet alles nog een keer hoef te vertellen. Het hoort gewoon allemaal in het dossier te staan. Maar helaas is communicatie niet iedereen's sterkste punt daar!

16. gekko

gekko VIP lid

11 okt 2010
    10.962
    0
    0
    NULL
    NULL
    Communicatie is ook heeeeeeel erg moeilijk..... *zucht* dat zou standaard moeten zijn in ziekenhuizen.... communicatiecursussen....

17. apie3

apie3 Fanatiek lid

10 jan 2011
    1.815
    0
    0
    directeur aan huis
    Noord brabant
    hey joh.. ze hebben vast een tiplijn hahaha

18. gekko

gekko VIP lid

11 okt 2010
    10.962
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik hoop wel dat de communicatie gewoon goed is dit keer eigenlijk.... wel zo makkelijk voor jou.....

19. bren79

bren79 Fanatiek lid

30 dec 2009
    3.374
    0
    0
    kassa medewerker
    arnhem
    goedenmorgen dames

appie wat een elende allemaal zeg hoop dat het snel over is en dat jij en je kleine man het goed gaat.

20. gekko

gekko VIP lid

11 okt 2010
    10.962
    0
    0
    NULL
    NULL
    Apie, heb je wel al gebeld ivm je voor/rugweeen? Wie weet kan het ziekenhuis meer vertellen?

Deel Deze Pagina