Morgen! Hier is de rust enigzins teruggekeerd sinds een uurtje of 3. Ik wordt er helemaal lijp van! Ze komen op dit moment om de 10 minuten... Zal me verbazen als de gyn vrijdag (ff vanuit gaand dat we dat halen) niet besluit de stekker er eerder uit te trekken. Het is zo frustrerend. De hele dag door die weeen opvangen. Ik bedoel, het is goed voorwerk, maar het werkt voor naar iets dat niet gaat komen! Hoe gaat het met jullie?
Vrijdag... dat is over twee dagen... dat je zo'n geduld hebt in dit geval.... pfffff.. Wat een geduld. Maar hier gaat het goed!! Even met de schuurmachine over de oneffenheden van mijn onkunde in de berging heengaan voor een mooi glad resultaat vandaag.... Morgen voorstrijk.... en dan vrijdag denk ik lekker schilderen...
Hahahahaha... wat ben jij ongeduldig Diaan.... In het weekend doe ik in principe helemaal niets!! Mijn man werkt graag maar hij heeft zijn weekend wel echt nodig.... db zijn er dan nog andere dingen die moeten gebeuren... moet nog de laatste hand leggen op het bedje, heb van de week een kabel doorgetrokken, moet daar nog even de afwerking van afwerken, de berging moet ingeruimd en geoptimaliseerd worden... (moet toch ook ruimte zijn voor de wagen.... hebben echt geen ruimte in de gang)
Als hij klaar is? Ik was bezig met de kroon, maar ik heb een eend onthoofd bij de afwerking Ik ga nog 1 poging doen... en anders wordt het gewoon een geel bedje..... Mag ik trouwens ff mijn gal spuwen....? Kreeg gister te horen dat de oma van mijn man haar verjaardag dit jaar niet viert wegens.. gedoe in de familie. Kan daar zooooo kwaad om worden...
zucht gekko... tja sommige mensen ;( Mijn schoon familie kent ook een aantal van zulke personen... Eenden onthoofden is trouwens niet echt passend gedrag voor een vegetarier he
ow beppie ik ben kapot, gesloopt je noemt het maar op! Dit is gewoon niet leuk meer! Ik heb sinds gisteren ook mega de diaree (sorry voor de details), weet niet of dat het gevolg is van het gerommel of dat het, samen met misselijk, overgeven, hoofdpijn en vermoeidheid een 'voorteken' is. Zeur zeur.... Maar goed, nog steeds geen bloedverlies, dus er is nog steeds niets aan te doen!
Hahahahahahahaha.. gelukkig was hij van hout.. maar ik baalde wel... was bijna klaar.. het ging geweldig... zat ik daar ineens met een half hoofd man gemaild (k was pissig op mezelf...) hij.. kan je het niet lijmen dan..... *zucht* Maar idd.... sfeer in die familie is al wat... ehmmmm lastig.... maar zo bont hebben ze het nooit gemaakt.... de enige wens van oma ieder jaar voor haar verjaardag is.... dat iedereen bij elkaar is...dat gaat dus nu niet lukken... ik weet niet wat er gebeurd is, en wat er gezegd is, en het maakt me ook allemaal niet uit.. maar dit gedrag is nou de reden waarom mijn man en ik alleen naar oma's verjaardag gaan.... er is altijd wel iets van gezeur, gezanik en gemiep...
goedenmiddag dames apie pfff tot vrijdag wachten en die voorweeen zijn er al zo`n tijd snap dat je het helemaal er mee heb gehad :S nog ff vol houden meis gekko he bah eeen eend onthoofden das zielig hihi en wat jammer dat je oma geen verjaardag viert omdat er mensen zijn die dat voor haar verpesten grrrrrrrrrrrr diana fijn dat het weer beter gaat met jou kleine man hopelijk is de wond snel dicht en heeft die er helemaal geen last meer van hier gaat alless goed gister weer controle gehad bij de verlos en alles was goed en weer het wonderlijke geluidje gehoort van het hartje zooooooo gaaf elke x weer nou dames een fijne dag nog mag weer werken pfffff ben zooooo moe maar ja moet maar het zijn nog maar een weekje of 6
Werk ze Bren!! Gaaf he, dat hartje horen.... ik heb dinsdag weer een controle....s kijken hoe alles er dan bijligt
Tsja... zo gaat dat soms met jonge eendjes.... net even naar de planning gekeken.. morgen de voorstrijk en dan moet ik 16 uur wachten tot ik mag schilderen.. dus morgen maar weer eens kijken of ik aan de eend kan...
Net stuk genoeg dat het echt niet kan.. en niet stuk genoeg dat je het mooi kan maken Kortom..... het perfecte stuk... (ook knap op zich) Mijn eigen fout... het ging goed... ik dacht, dit gaat waarschijnlijk poging 1 lukken.... en hoeps... daar ligt het hoofdje... hahahahaha
Het is vooral jammer van al het werk dat ik erin had gestoken al.... en nu had ik al twee dagen dat ik er prima aan had kunnen werken maar was ik nog steeds boos op mezelf... nu er hier over gehad en lekker grapjes over gemaakt en nu gaat het wel weer.... (op dit moment als ik boos op mezlef ben vindt mijn man me heeeeeeeel zielig en dat helpt me weinig)