ja 4 dagen er voor ja dus zou woensdag of donderdag al kunnen we hebben er nog een paar van zwanger en kids
UITERST GEVOELIGE - Zwanger & Kids deze al 6 dagen voor NOD discrete levering binnen 24 uur dan kunnen jullie morgen al !!!
Als je 4 dagen voor NOD test heb je maar 50% kans op de goede uitslag! Dan kun je beter tot 2 dagen voor NOD wachten, dan heeft geloof ik iets meer dan 80% van de vrouwen de juiste uitslag krijgt! (nee, niet 80% die positief test dan hihi) True, wanneer ga jij nou testen?? Spannend joh!!!! Pfff... Ik ben vanaf morgen 3 dagen weg voor mn werk. Neem mn laptop wel mee, maar erg veel tijd om bij te lezen heb ik dan niet Zaterdag ben ik er wel weer de hele dag, want dan ga ik uitslapen na 3 dagen bikkelen
Is er trouwens nog iemand hier die elke avond Operation Repo kijkt, op RTL 7? (20.00 - 20.30) Vind ik echt cool
dan kan het vandaag al pfffffffffff nu word ik helemaal gek van zenuwen volgens bren hebben we die maar vier dagen van te voren kunnen nog wachten dus pffffffffffff
Hihi, das lief... Ik jullie ook....................... Vind het heerlijk om hier lekker te kunnen kletsen over wat me op dit moment in mijn leven het ALLERmeest bezig houdt, wat ik verder met niemand anders zo kan bespreken als met jullie (wij houden net als de meeste meiden hier geheim voor iedereen, incl. vrienden en vriendinnnen, dat we bezig zijn en ik houd me daar ook echt aan, dus jullie zijn levensreddend voor mij op dit moment ). Ik ga dus ook mn best doen wel elke avond bij te lezen, maar probleem is dat ik de hele dag in meetings zit en 's avonds ook.............. Daarna eten en borrelen, en dan de volgende morgen weer om 6.30 uur op (ja papa, vind ik vroeg hahaha), dus als ik dan naar mn bed kan, ben ik erg blij denk ik... Maar zoals gezegd kan ik jullie ook niet missen, dus ik ga wel proberen hier ff bij te lezen elke avond!!