Ff snel vraagje tussendoor, hebben jullie ook altijd na een knalposi test nog twee of meer dagen daarna een ovutest met een licht teststreepje (dus geen posi test, maar streepje veel lichter dan controlestreep)? Ik dacht ineens, ohhh nee, dat zou toch niet betekenen dat mijn ei er nog aan moet komen!? (mn temp is al gestegen dus dat zal wel niet..) Ik vind het zo raar nl. omdat je in die grafieken altijd zo'n duidelijke lh piek ziet en rest v/d maand gelijk level en dan dus ook een gelijke test zou moeten hebben als dagen ver voor ei (= bij mij bijna witte test)? Snappen jullie wat ik bedoel?
ja, heel raar, alle rekenprogramma's zeggen dat ik vanaf 21 kan testen, uitgaande van ei op 9 jan... maar het lijkt mij toch dat je vanaf 9 jan 2 weken bij op moet tellen? Dat zou dan dus ook een zondag zijn en dat is 23.... Ik had mn banner dus aangepast op mn vroegere eitje, maar toen kwam er ineens weer een testdatum uit die minder dan 14 dagen na ei was... Lijkt mij weer te vroeg. Er stond wel OP ZN VROEGST testen op de 21e, dus de 23e lijkt mij sowieso beter En het is een zondag, kunnen we de hele dag samen knuffelen en lief zijn bij nega uitslag (anders ook hoor ), of hele dag feestvieren samen bij posi uitslag (mn mannetje werkt altijd op zaterdag, helaas). Dus... Snappie m nog?! Hihi k Heb net gebeld met het hotel, ze zetten n strijkijzer klaar op mn kamer, dus hoef nu alleen maar ff snel mn tas in te pakken en dan kan ik mn bed in (moet om 06 uur er al uit,... had ik al gezegd geloof ik he!? Hahaha)
ah ja ik snap m nou dan doe je t toch gezellig zondag! lekker dan hoef je nu niet meer te strijken en lekker op tijd je bedje in !
Ola, heb niet alles van vandaag teruggelezen. Ben zo moe na mijn rot nacht vanacht. Ga maar op tijd naar bed. Heeft iemand nog iets van Truelove gehoord, ben zo benieuwd..
wil morgen pas testen als het weg bleef esthertie maar weet niet of ze toch al heeft gedaan nog niks van gehoord tot nu toe in elk geval hihihi maar ik ben ook benieuwtttttttttt hoop zo dat ze de eertse roze is op de lijst
nee ik vroeg t ook al aan true geloof dat ze morgen ging testen weet t niet zeker woont er iemand van ons op Terschelling? op dat eiland mag je niet meer bevallen! Geen bevallingen op Terschelling | nu.nl/binnenland | Het laatste nieuws het eerst op nu.nl