owww nu hoop ik echt dat dat een teken is aily...het beste kn je dat vanaf begin cyclus bijhouden...dan voel je vanzelf wanneer ie zacht/hard is en open of dicht staat....want in begin snapte ik er ook niks van ben er vorige maand mee begonnen en deze maand had ik het door en ook duidelijk gevoeld bij ei dat ie echt open stond (ijna even wijf als me vingertopje....brrr vond het wel eng hahah maar ook weer heel interessant.... zo voel ik dus ook dat me ongie eraan komt of niet op dit moment nog niet maarja kan altijd nog zakken als me lf ineens wel 14 is geworden bijv en tuuuuuuuuuuuuuuuuurlijk pb ik je hihihihi ook als ik ongie wordt oke? dianana ik weet nog niet of ik morgen ga testen....denk dat ik eerst afwacht of ie morgen komt dan zit ik op 30 dagen kijken of ik me morgen kan bedwingen voor de dames die gaan slapen....slaap zacht en mooie dromen(over jullie toekomstige beebje hihihi) owja had toch deze maand gedroomd over die pos test valt me nu in....wie weet hihihi
heb nog iets intereesants gevonden tussen de golven van het web hihi Geboorteregeling op natuurlijke wijze [gezondheid.be]
ben je er nog? ik was nog ff aan het lezen op google kwam nog wat tegen Wanneer moet een vrouw naar de dokter als ze denkt zwanger te zijn? Als een vrouw vermoedt dat ze zwanger is, kan ze het beste zo vlug mogelijk een afspraak met haar arts maken. Daarna gaat ze gewoonlijk eens om de maand naar het spreekuur en na 7 maanden eens in de 14 dagen. - De arts zal bloedonderzoek laten doen (waaruit ook kan worden opgemaakt hoe lang de vrouw precies zwanger is). Er wordt onderzocht hoeveel rode bloedcellen er zijn, er wordt een suiker- en ijzerbepaling gedaan, er wordt gekeken of er mogelijk sprake is van geelzucht, de bloedgroep wordt bepaald om eventueel resusantagonisme uit te kunnen schakelen. - Er wordt ook gecontroleerd of de vrouw immuun is voor rode hond (rubella) en er wordt nagegaan of men geïnfecteerd is met syfilis of toxoplasma. - De urine wordt gecontroleerd op urine en eiwitten (albumine). De bloeddruk wordt gemeten. - Er wordt tijdens het eerste bezoek ook een onderzoek gedaan naar de afmetingen van het bekken, en of de hals van de baarmoeder hoog, hard en gesloten blijft en of de vrucht zich voldoende ontwikkeld.
@ All: mijn temp is nog steeds 37.5 graad!! Pff, spannend is het allemaal zeg... @ True: als je vandaag gaat testen, IK DUIM VOOR JE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! @ Bren: hoop ook dat er bij jou geen ongi voortekenen opkomen!!! @ Esthertie: veel succes met je eerste dagje!!! @ Es22: meid, nog ff volhouden.... Ik duim ook voor jou!! @ Diajaja: ga jou ook missen, bewaar je alle goeie tips die langskomen voor me? @ Mothertobe: jij hebt je echo vandaag toch?? Of is het morgen? Iig hoop ik op goed nieuws en een mooi kloppend hartje voor jou! Tot zaterdag (iig)!! XXX
nee niet altijd meestal sturen ze je door maar in sommige(dorpen) doen de huisartsen veel van de begeleiding zelf in begin
nou ff mijn update ben nog niet ongesteld geworden.... mijn baarmoeder zit nog hoog(naar achteren gekanteld) en is hard en gesloten....maarja dat kan altijd ieder moment veranderen als het nog komt zal het vandag wel zijn want zit nu 14 dpo (hebnormaal een lf van 12)lijkt me dat dat het max aantal dagen is na je eisprong
Mogge True Jij maakt het wel lekker spannend he? Hoelang ga je het niet testen volhouden? Ik zou mogen testen dit weekend (man is weg dit weekend)... maar wacht tot volgend weekend.. op ongi...of niet
hihi heb al wat ochtend urine opgevangen ga dadelijk testen,moet ze nog halen hahaha owja me vriend en ik hebben gisteren nog sex gehad... en normaal als ik ongie moet worden en we dan sex hebben vooraf 'prikt' ie het als het ware door zodat ik de dag erna ongie ben hahaha nu niet dus...ow ik hoop het zo heb wel steeds beetje zeurderig gevoel bij baarmoeder(nog steeds) dus kan ook zijn dat ie vandaag nog komt