Ik moet in het ziekenhuis omdat de eerste een spoedkeizersnede was (godzijdank was ik toen al in het zh, anders was het misschien wel anders afgelopen). Bij de tweede ben ik 'gewoon' bevallen in het zh en ook daar was ik blij met de hulp van de gyn (tangverlossing en knip).
Ja voor jou is het minder.... Zullen we het dan zo doen (aangezien we waarschijnlijk geen buren zijn) Voor mij sneeuw of zon.... en als het sneeuw is... drijven die buien bij jou over richting mij... en natuurlijk richting de werkplaats van je vriend zodat die weer vorstverlet heeft en een lekker koppie thee voor je kan zetten
hahahah dat vind ik een goed ideeee ja mis dat wel hoor me bakkie thee die voor mij gezet word nu moet ik het zelf doen
Moet ze dan niet nog op n stokkie plassen?....owh nee.. ze had het plassen al gedaan... True hoe is het!!??!!
Hahahaha... zit hier een beetje te trillen.. kan de toch zijn maar wil ook weten hoe het gaat met true.....
Laten we Aily niet vergeten.... als die niet op een hotelkamer zat met haar werk zou ze ook tegen het beeldscherm zitten te hijgen
heb net getest.....HELAAS.....NEGATIEF was een test van etosmerk dus me duivels komen er dan denk ik wel vandaag of morgen aan
Je kan gelijk hebben... je ongi kan er binnenkort aanzetten..... maar... er is nog steeds hoop.... je test nog steeds redelijk vroeg.. en soms hebben vrouwen pas na een week of twee weken een positieve test in handen.... Toch... wel balen.... het wachten is nu wel echt zuur.... neem wat chocolade.....
ja ik baal ook wel hoor,maar had het ook wel verwacht als ik over 2 dagen nog niet ongie ben dan doe ik de andere test(2 stuks verpakking) ik moet wel zeggen dat ik bij me kids heel licht pos testte op NOD ook met etos had een late innesteling bij beide.. en weinig hcg maar ik ga er vooralsnog gewoon van uit dat ik ongie wordt bleeeh weer dat bloed gatver:x