Hahahahahahaha.... We kunnen elkaar wel lekker gek maken allemaal!! Derde zou betekenen dat er iets in mij aan het groeien is....hihihihi
spannend hoor omdat bij mij mn sprong zo onduidelijk was verander ik steeds de datums in die calculators en dan mag ik al eerder testen ! slaat nergens op natuurlijk maja IK WIL ZOOOOO GRAAG
Dat tempen is lollig....Buiten dat je inzicht hebt (wat natuurlijk heel fijn is) is het bizar wat een impact zoiets kleins kan hebben op een lichaam... Moet heel eerlijk zijn... ik geloofde het eerst eigenlijk niet dat dat mogelijk was... Ik weet een virus of een bacil is kleiner... maar als je ziek wordt is dat van meer dan 1 en dit is maar 1 eitje ter groote van een maanzaadje!!
Begrijp je heel goed.... je bent ook al ff bezig.... maar ik zei al eerder vandaag.... jij krijgt dan vast de wereldverbeteraar...in ieder geval een hele bijzondere...
volgens deze site op 8 jan innestelling volgens mn linq op 9 jan en volgens mij vandaa de 12e dus maar ze geven wel allemaal dezelfde test datum
ja dat is zeker waar hebben op onze dochter ook lang gewacht en ik moet zeggen ... die is wel HEEL goed gelukt hoor! dat heeft 3 jaar geduurd als t deze keer ook 3 jaar duurd dan zijn we dr al bijna half jaartje nog 8)
op die linq die ik stuurde staat ook de chinese geslachtskalender dan zou t een jongetje zijn als ik nu zwanger zou zijn
Ook gewoon in Nederland te zien.. zijn een aantal bossen in Limburg die er last van hebben... Heb het zelfs in Houten gezien. Maar nog nooit in een palmboom... dat lijkt me wel heel speciaal..
Moet eerlijk zijn.... als ik kijk naar de mannen in mijn fam en die van mijn man...... Ga ik voor een meisje... maar als ik zwanger ben maakt het me waarschijnlijk niets meer uit8)