Grappig... volgens jou link meisje volgens die op deze site jongen en die op the bump.. jongen Denk dat als ik nog even verder ga zoeken ik nog meer meisjes en jongens tegen kom
Leuk om te weten Mistletoe traditie De Mistletoe-traditie komt origineel uit Scandinavie. De mensen daar hingen het boven de deuren om boze geesten weg te jagen. Mistletoe mythe Er zit ook nog een oude mythe achter. Er was in Scandinavie een God, Balder, die gedood werd door een pijl gemaakt van mistletoe. Zijn moeder, Frigga, huilde en haar tranen werden de witte besjes op de mistletoe. Er werd besloten dat dit plantje nooit meer als wapen mocht worden gebruikt. Frigga was de godin van de liefde, en gaf een kus aan iedereen die onder de mistletoe doorliep. Hier komt onze traditie van het kussen onder de mistletoe waarschijnlijk vandaan.
daar komt bij mij ook jongen uit maar in die van mijn linq maak ik het hele jaar meer kans op een jongen en volgens deze alleen in januari november en december
nou daar kunnen we dus maar beter niet vanuit gaan volgens deze site zou t in februari een meisje worden the bump zegt februari een jongetje maar ze zeggen wel allemaal in januri een jongetje
28 ze zou een meisje krijgen maar volgens die andere een jongetje kan dus nog alle kanten op maja t geslacht staat wel al vast dus t kan eigenlijk niet meer alle kanten op maarrrrrr niemand weet t nog
deze is echt leuk is een calculator net als zo'n eisprongcalculator voer je gegevens in! Welkom op het zwanger worden, zwangerschap en baby forum - Zwangerschapspagina