ja ff wachten nog pfffffffffff ik wil niet meer wachten echt he die laatste 2 weken na je ei duren zoooooooo lang echt lijkt wel een eeuwigheid en hoe verder je bij je nod komt hoelanger het duurt tenminste zo lijkt het
ja bren dat heb ik ook zei net al tegen man zullen we testen hij:jahoor...je hebt je NOD pa de 19e dus gaan maar niet testen
pffffff nog steeds niet ongie en baarmoedermond nog hard en gesloten en hoog wel nog steeds zeurend gevoel
ik ga ook nog ff wachten nod is als goed is de 16e maar nog te vroeg om te testen dus wacht nog ff af. en shoppen is ook niet erg hoor gekko maar ja zit er ff niet in eerst mijn huisje weer opnieuw aankleden als die klaar is
ik herken het moeilijk he dat wachten ik hoop dat mijn cyclus niet ineens weer langer is geworden zou het wel raar vinden aangezien me ei de 29ste was en ik vandaag 14 dpo zit(normaal 12 dus)
nou ik hoop echt dat hier of knal posi is op NOD of gewoon ongi op NOD ik word nu al gek van mezelf en dan helemaal natuurlijk
hahaa sorry true maar zal allemaal tussen me oren zitten hoor zal vast het weekend of volgende ongi zijn
Dianana.. wacht nou toch.... te vroeg testen geeft alleen maar kans op veel nega testen en daar wordt je heel verdrieting van....