Je weet het nooit... zoals Aily telkens zegt... er is een 30% kans dat het raak is.... Dat is echt niet veel... Het is aan zoveel factoren afhankelijk....
ego berichtje??? gekkie doe normaal hahaha super meid dat is geweldig nieuwssss ben echt heel blij voor je
ja weet ik maar ga maar gewoon vanuit dat het weer niet raak is dan komt de klap minder hard aan gewoon zelfbescherming heb al aantal keren gehad ja het is raak en dan was het niet en is zo`n domper
zo dacht ik ook totdat ik2 dagen overtiijd bleek te zijn en neg testte........was echt wel een domper en helemaal toen ik alsnog ongsteld werd
ja is zeker een domper true helemaal als je overtijd bent je gaat steeds meer geloven dat het miss toch wel raak kan zijn en dan krijg je een nega uitslag is al kl*te en is een domper en dan word je later ook nog ongi en dan is het helemaal een domper en ons lichaam houd ons ook zo vaak voor de gek daarom ga ik maar van het slechte uit
Gezond en gezonder fruit: Antioxidanten in blauwe bes, braambes en frambozen. Blijf gezond en eet verschillende soorten fruit per dag! Fruit in de fruittuin: Antioxidanten, vitale stoffen voor het menselijk lichaam
jeetje wat een rot nieuws allemaal zeg meiden veel sterkte ik denk aan jullie en voor engeltje goed joh gefeliciteerd!
duurt nog even gelukkig maja moeten wel ff het scholen rondje langs he om te kijken welke ons het meest aanspreekt
nou dat dachten wij ook maar het schijnt normaal te zijn zou jammer zijn als we een leuke gevonden hebben en ze zitten vol voor dat jaar
Ja dat is dan wel jammer idd. en er zijn scholen waar je je kind tijdens je zwangerschap moet inschrijven.... dan zou je dus al veel te laat zijn.... 4 dagen dat is as maandag.... Dat valt toch wel mee? Heb je een leuk weekend gepland?