laatst was hier een kindje geboren heette keetje *gatverdamme* keetje(tippel) hahahahaha of puk/puck ook zo'n naam ben je een beer van een vent heet je puck
hahahaha.. puck (als in hockey, dus daar moet je tegenaanslaan met een stok?) en puk als van de petterflet.. Keetje?!? Blegh das een lelijke naam....
tiroler heidi hihihi vind ik ook maar niks hoor morgen en mandag mooie werk plek moet gelijk ff shoppen van bren
Ach mooie naam toch?? ik denk dat als ik een dochter krijg het... hmm grietje offeh Rapunzel Offeh...
Mensen ik hou er weer mee op voor vandaag... True sterkte met die ouders... Die D Duck kopen is echt een tip van me... staat een leuk stripje in over dit onderwerp Mijn katten zeuren dat ze voer moeten en mijn mannetje komt iets eerder thuis vandaag dus gaan we de boodschappen doen maar dan hoeft het zaterdag niet
Weten jullie waar papa morgen en maandag mag werken en voor ons mag gaan shopen alvast bij de baby dump hihihihi
iedereen lekker gegeten? en wat hebben we allemaal gegeten? papa friet ik mosselen en stokbrood kruidenboter en een paar frietjes hihihi