December Chica's

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door gekko, 3 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lynx

Lynx VIP lid

19 jul 2008
    8.696
    2.511
    113
    Ik heb het eerlijk gezegd ook tegen mijn vriend gezegd dat we maart misschien maar over moeten slaan. Lijkt me namelijk voor het kind ook geen leuke periode. Maar goed, is het zo, dan is het zo, daar wen je tegen die tijd ook wel aan.

2. gekko

gekko VIP lid

11 okt 2010
    10.962
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik meen het!! Maar tweede kerstdag lijkt me eigenlijk heel mooi... kerst zijn altijd hele sfeervolle en warme dagen....

Ik moet eerlijk zijn... heb ook een managment gesprek gehad met mijn man... maar dat komt gewoon omdat we in onze familie in een periode van 28 dagen 8 verjaardagen hebben... Uiteindelijk hebben we iets van tsja als dat de tijd is dat er in onze familie babys geboren worden... dan moet dat maar...

3. gekko

gekko VIP lid

11 okt 2010
    10.962
    0
    0
    NULL
    NULL
    hahaha... maar bonnie je hebt een pendel voor maart!!

4. Engeltje1

Engeltje1 Niet meer actief

al komt een kindje met schrikkeljaar, klussen zal ik :D

5. Lynx

Lynx VIP lid

19 jul 2008
    8.696
    2.511
    113
    hahahahaha, ja klopt, dus wie weet heb ik straks wel een decemberkindje :)

Met schrikkeljaar da's ook zoiets. Stel dat je geboren wordt op 29 feb. Dan ben je maar een keer in de 4 jaar echt jarig. Denk je op 28 feb. " oh nog 1 nachtje slapen dan ben ik jarig" wordt je wakker dan is het 1 maart........

6. Engeltje1

Engeltje1 Niet meer actief

hahaha ja eigelijk best lullig he

7. gekko

gekko VIP lid

11 okt 2010
    10.962
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hahahahahaha...
    ach..... dan kan je in ieder geval op je 96 zonder blikken of blozen zeggen... nee hoor.. ik ben 24;)

8. gekko

gekko VIP lid

11 okt 2010
    10.962
    0
    0
    NULL
    NULL
    gewoon geen kan op een midlife crises:D

9. Esthertie

Esthertie Niet meer actief

Maar wat doens serieus met kinderen die op die dag geboren worden. Aangeven dat het een dag eerder of later geboren is..?

10. Lynx

Lynx VIP lid

19 jul 2008
    8.696
    2.511
    113
    Weet ik niet. Ik denk gewoon op 29 feb. maar die vieren het dan op 28 feb of 1 maart. Ik weet eigenlijk niet of je dan voor de wet na 96 jaar nog maar 24 bent. Klinkt eigenlijk heel belachelijk.
    Dan ben je misschien wel jonger dan je kleinkind. :)

11. dianana

dianana VIP lid

18 dec 2010
    10.359
    0
    0
    zaanstad
    'maar als je nou eind nov bent uitgerekend en je loopt 2 weken overtijd?
    of begin jan en het wordt eerder geboren ?
    dan ben je zo al 3 maanden kwijt ! dat zou toch ook zonde zijn

12. gekko

gekko VIP lid

11 okt 2010
    10.962
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik denk dat het op geboortejaar gaat zou toch erg zijn Dan mag je pas als je 72 bent je rijbewijs halen;) Meestal wordt er dan aangeraden om niet meer de auto te nemen....

13. gekko

gekko VIP lid

11 okt 2010
    10.962
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja.. plannen is dus een beetje onzin....
    Ik zou enorm gelukkig zijn als ik zwanger zou zijn.... maar als ik het super strak kon plannen... dan zou ik het op 4 november laten geboren worden... Geboortedag van zowel mijn als mijn man's opa... Twee mannen die echt gewoon zouden opzwellen als ze achterkleinkinderen zouden hebben gehad...

14. Lynx

Lynx VIP lid

19 jul 2008
    8.696
    2.511
    113
    hahaha ja, of je bent pas op je 16e leerplichtig. Zit je als stuurse puber bij al die kleuter te knippen en plakken.

15. gekko

gekko VIP lid

11 okt 2010
    10.962
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hahahaha... probeer die 16-jarige maar eens naar school te krijgen.... Oef... of te leren lezen....

16. dianana

dianana VIP lid

18 dec 2010
    10.359
    0
    0
    zaanstad
    ja als we konden plannen had ik nu al 2 of 3 kids gehad die al op school zaten
    want we zijn vroeg genoeg begonnen maja je hebt t niet voor t zeggen
    zomer kindje lijkt me ook leuk maar als ik nu moest kiezen tussen zomer kindje en dus nog weer even wachten
    of nu zwanger zijn en dan dus geen zomer kindje
    nou dan maar geen zomer kindje

17. gekko

gekko VIP lid

11 okt 2010
    10.962
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dat begrijp ik nou helemaal Dianana....maar als je nu!! zwanger zou worden.... dan is het een september=zomer kindje krijgen;)

18. karine

karine Fanatiek lid

13 mei 2007
    3.694
    0
    0

Zit de laatste letter van het werkwoord in de ik-vorm (bijvoorbeeld:ik werk/ik fiets/ik lach) in "kofschip", dan krijg je in de verleden tijd achter het werkwoord te(n)... Anders altijd
    de(n)

Oke.. lijkt ingewikkeld, maar valt best mee ;)

19. Lynx

Lynx VIP lid

19 jul 2008
    8.696
    2.511
    113
    In september heb je vaak nog ongelooflijk lekker weer. Soms zelfs beter dan in juni. De vakanties zijn dan ook allemaal voorbij, dus iedereen kan op de verjaardag van je kindje komen. September lijkt me prima, heerlijk, doe mij maar een september kindje :)

20. gekko

gekko VIP lid

11 okt 2010
    10.962
    0
    0
    NULL
    NULL
    Als ik kon toveren....:D

Deel Deze Pagina