December Chica's

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door gekko, 3 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mel05

mel05 Fanatiek lid

13 nov 2009
    3.253
    1
    38
    Truelove, hopelijk komen ze er achter wat het is want die ozekerheid is ook niks. Sterkte straks bij de ha en laat je niet afschepen maar vraag indien nodig om een verwijzing.

2. mel05

mel05 Fanatiek lid

13 nov 2009
    3.253
    1
    38
    Gekko, je moet trouwens gewoon doen waar jij je dan prettig bij voelt. het is toch voor iedere vrouw/baby anders. Er zijn ook kindjes gezond groot geworden van flesvoeding en kindjes met allergie na borstvoeding.

3. mel05

mel05 Fanatiek lid

13 nov 2009
    3.253
    1
    38
    Stil vandaag hier trouwens..

4. mel05

mel05 Fanatiek lid

13 nov 2009
    3.253
    1
    38
    #2904 mel05, 14 jan 2011
    Laatst bewerkt: 14 jan 2011
    Meiden, ik stond net met de jongste in mijn armen. Beetje te wiegen zodat hij in slaap kon vallen. Kreeg ik toch een pijn in mijn baarmoeder? Echt zo'n pijn alsof je baarmoeder er uit komt zetten (heb ik ook altijd eerste 2 dagen van ongi). Ik moest erbij gaan zitten, echt heel vaag, nog nooit zoiets gehad. Iemand die dit herkent?

5. Druifje

Druifje Fanatiek lid

13 dec 2010
    2.374
    0
    36
    Hoi meiden,

Wat een nare verhalen lees ik True! Lekker je kop eraf janken, dat lucht enorm op! Door er veel over te praten kun je alles een beetje proberen te verwerken. Moeilijk zal het vast altijd wel blijven. Probeer je lekker te richten op de toekomst: over een tijdje een prachtige baby voor jou en je vriend!

Aily, spannend he! Je bent pas kort bezig, dus houd de komende maanden het temperaturen bij. Wie weet past het helemaal bij jouw lichaam, dat je temperatuur zo snel zakt na je ei. Al hoop ik natuurlijk voor je dat je niet meer zo lang hoeft te temperaturen en dat het snel raak is!!

Bren, jammer dat je test wit is gebleven. Maar wie weet, je bent nog erg vroeg!! Heb je al wel klachten die kunnen wijzen op een zwangerschap?

Hier vandaag weer buikpijn. Dit is dinsdag begonnen, gisteren even een dagje niets gehad en vandaag is het er weer. Ik heb ook al twee keer bij het plassen bruinverlies gehad, dus ik vermoed dat die verrekte duivels eraan zitten te komen. Ik baal dus als een stekker: en dat is nog zacht uitgedrukt! Eigenlijk ben ik er helemaal klaar mee en wil gewoon eens een keer dat het gaat lukken! Iedere maand weer die stress!!!!!

6. Lynx

Lynx VIP lid

19 jul 2008
    8.704
    2.515
    113
    Hoi dames,

Ik ben er ook weer een keer. Even een hele tijd niets. Had even niet zo'n zin om elke dag over zwanger worden te praten, zeker omdat het nog een tijdje ging duren voor we konden gaan klussen. Ik ben er weer en dus wil dat zeggen dat het klusweekend is! Ongeveer vanaf morgen, maar voor de zekerheid zijn we al 4 dagen bezig.

@Truelove: Vreselijk dat je er nog zo'n verdriet van hebt. Kan me voorstellen dat je daar ook nog een tijdje last van houdt, zeker als het niet wil lukken nu. Ik hoop voor je dat je het snel een plekje kunt geven. Je vriend steunt je in ieder geval, dat is heel erg fijn.

@Bren: jammer dat je test negatief was.

@Es: Zolang het niet rood is, is er nog niet veel aan de hand. Buikpijn en bruinverlies komen vaker voor rond de NOD dag. Hopelijk blijft de ongi uit en test je positief.

7. papa76

papa76 Fanatiek lid

5 jan 2011
    1.577
    0
    0
    eletro monteur
    arnhem
    hallo dames
    hoe is het hiero

8. Druifje

Druifje Fanatiek lid

13 dec 2010
    2.374
    0
    36

Gezellig dat je er weer bent meid! Hopelijk wordt het een topmaand voor je!!!

I hope so Bonnie, maar helaas heb ik dit erg vaak voordat ik ongi wordt. Dus lijkt me sterk dat het nu anders is...

9. dianana

dianana VIP lid

18 dec 2010
    10.359
    0
    0
    zaanstad
    hoi allemaal
    papa jammer he van de test
    mss van de week toch nog wel t was mss gewoon nog te vroeg vandaag

10. dianana

dianana VIP lid

18 dec 2010
    10.359
    0
    0
    zaanstad
    he bonni nu begint t wachten he pffffft
    es wie weet t kan nog he
    mel dat vind ik nou ook als je geen goed gevoel hebt bij BV moet je t niet doen dan lukt t waarschijnlijk niet eens. Die pijn die je onschrijft ken ik niet heb t nog nooit gehad

11. papa76

papa76 Fanatiek lid

5 jan 2011
    1.577
    0
    0
    eletro monteur
    arnhem
    ja zeker jammer van de test maar denk wel te vroeg ja

pff werd gek op me werk vandaag
    te veel leuke kamerstjes gezien

12. papa76

papa76 Fanatiek lid

5 jan 2011
    1.577
    0
    0
    eletro monteur
    arnhem
    echt hoor er zitten twee dames hier knus op de bank wel erg lief en allebei schatjes van me bren en me dochtertje saampjes de turns kijken

13. dianana

dianana VIP lid

18 dec 2010
    10.359
    0
    0
    zaanstad
    hahaha papa jullie tijd om voor kamertjes te shoppen komt echt wel!
    en dan zul je zien dat ze dan nog veeeeeel mooiere hebben dan die ze nu hebben

14. papa76

papa76 Fanatiek lid

5 jan 2011
    1.577
    0
    0
    eletro monteur
    arnhem
    heb de hele collectie van 2011 gezien bij baby dump zit leuk spul tussen

15. papa76

papa76 Fanatiek lid

5 jan 2011
    1.577
    0
    0
    eletro monteur
    arnhem
    maar denk dat papa weer een mooie muur schildering moet maken op de baby kamer
    mooi uit tekenen en inspuiten met verf en blanke lak

16. dianana

dianana VIP lid

18 dec 2010
    10.359
    0
    0
    zaanstad
    leuk had je dat ook voor nous?

17. papa76

papa76 Fanatiek lid

5 jan 2011
    1.577
    0
    0
    eletro monteur
    arnhem
    wel een muur tekening ja maar zonder de blanke lak die lak beschermd he en kan je het met een vochtige doek afdoen

18. dianana

dianana VIP lid

18 dec 2010
    10.359
    0
    0
    zaanstad
    gaaf heb je mss een foto dr van ?
    ben wel benieuwd

19. papa76

papa76 Fanatiek lid

5 jan 2011