redelijk de kleine was naar de PSZ vanmorgen en moest zo verschrikkelijk huilen toen we weg gingen hadden we nog nooit mee gemaakt mer haar dus heb eigenlijk een rotochtend gehad jammer ik had t wel willen zien wat voor afbeelding had je gemaakt ?
ok was bij nous ook voor haar de eerste keer toen huilen ging me door erg en been vond dat wel erg zielig toen wou haar gelijk mee nemen
nou het gekke is dat ze er al een jaar zit en nooit heeft gehuild zelf de eerste dag niet ze vond t helemaal geweldig was daar echt op dr plekkie en nu zo uit t niets helemaal over dr theewater ik ging ook terug om dr te halen maar de juf zei kun je beter niet doen want dan heb je t volgende week weer ze moet er ff doorheen toen wij uit t zicht waren was t ook over en heeft ze een heerlijke ochtend gehad en wilde ze niet mee naar huis
jep eetse ik ga zo ook eten en dan de kleine in bad ik kom later op de avond weer groetjes aan bren en eetse
hallo allemaal oeehhhh witlofschotel..MMmmm lekkerrrrrrrr heb geen zin om te koken vanavond dus heb frietjes geschild lekker zelfgemaakte dus ...the best! me mannetje is vandaag weg is stuart bij MVV en is nu gaan uithelpen bij FORTUNA Sittard8) vanavond lekker tuttel avondje met me kids
het gaat gelukkig beter mt me dat janken gisteren heeft me wel wat opgelucht vooral nu mijn mannetje me zo lief getroost heeft en me nu ook begrijpt als hij vanavond thuis komt ga ik zeker weer ff lekker knuffelen met hem
Mmmmm zelfgemaakte frietjes! Zal wel een werk zijn om dat voor te bereiden, of niet? Fijn dat je je weer beter voelt! Wees maar trots op zo'n heerlijke man! En op jezelf, dat je alles eruit durft te gooien!
he es goed hier hoor ik mag gelijk met jouw testen maar doe t mss zondag ochtend al want dan is mn man nog thuis over tekenen durf ik niks te zeggen