ja das waar dan zou het NU 24 September zijn nou ja mss zijn de goden me goed gezint deze ronde en is het raak ! you never know
De eersten zitten alweer op de wachtbank ***************JANUARI****************** 1: 2: 3: 4: 5: 6: 7: 8: 9: 10: 11: 12:Truelove4ever (32 jaar,4e ronde,3e kindje) 13: 14: 15: 16:Dianana 17: 18: 19:Engeltje1 (25 jaar, 1e kindje, ronde 15) Es22 (28 jaar, 1e kindje, 6e ronde) 20:Beppie1983 (27 jaar, 3e ronde, 3e kindje) 21:Bren79 (31 jaar, 11/12e ronde, 1e kindje) 22:Gekko (28 jaar, 1e kindje, 4e ronde) 23:Mel05 (4e ronde, 3e kindje) Miss C (25 Jaar, 6e Ronde, 1e Kindje) 24: 25:Lauraa (21 jaar, 3e ronde, 1e kindje) 26:Aily (28 jaar, 2e ronde, 1e kindje) 27:Karine (30 jaar, 10e ronde, 2e kindje) 28: 29: 30:Bonnie1 (Bijna 30, 2e ronde, 2e kindje) 31: ?: Dora (33 jaar,2e ronde, 2e kindje) ***************ZWANGER***************** ***********De december testers************* Tinkerbell (23 jaar, 1e ronde, tweede kindje) ZWANGER!!! Bamaca (30 jaar, 4e ronde, 2e kindje) ZWANGER!!!!! Patronique (24 jaar, 22 ronde, 1e kindje) ZWANGER!!! Triesie (27 jaar, 1e ronde, 1e kindje) ZWANGER!!! September08 (27 jaar, ronde ?? 8 mnd, 2e kindje) ZWANGER!!! G0nca (23 jaar, eerste kindje) ZWANGER !!! Esthertie (28 jaar, 1e ronde na MK, 1e kindje) ZWANGER!!! Brunette01 ZWANGER!!! Madeliefje1987 (23 jaar, 3e ronde, 2e kindje) ZWANGER!!! Daantje1 (28 jaar, 1e ronde, 3e kindje) ZWANGER!!! Miranda (28jaar, 2e ronde, 2e kindje) ZWANGER!!! MotherToBe (26 jaar, 4e ronde, 1e kindje) ZWANGER!!! Tinkerbel80 (30 jaar, 2e IUI, 2e kindje) ZWANGER!!! *********** De januari testers************* dat is al de vierde keer dat ik hem naar voren haal....
@Dianana: Dat denk ik iig. Ik heb me maar ergens neer gezet omdat ik normaal een cyclus heb van 28 dagen, maar nu dus 34. De 30e is uitgaande van 28 dagen volgens mij. Dus waarschijnlijk hoor ik eigenlijk bij februari.
Bonnie we zien het vanzelf... temp je ovu test je? Dan kan je na je ei altijd je datum wijzigen.... Wat denken jullie trouwens... zal ik de decemberlijst verwijderen?
@gekko. Ik heb nog 1 ovu test liggen...... Verder heb ik die eigenlijk nu pas voor het eerst gebruikt. Bij mijn vorige zwangerschap hebben we goed geklust en was het in 1 keer raak. Ik ga uit van het rekensommetje en verder regelmatig klussen. Tempen heb ik nog nooit gedaan. Wat mij betreft mag de decemberlijst weg.
de 16e mag ik testen ik voel vanalles maar dat komt door de griep hihihi tis ook nog te vroeg om van evt zwangerschap wat te kunnen voelen volgens sensitest heb ik vandaag mn sprong zijn al de hele week druk bezig maar of ik manlief vanaaf weer zo ver krijg en dan gaan we maar weer op het bankje zitten8)
Het forum is nu toch December Chica's?!?! Het is niet alleen een NOD-lijst.... Dan kan je ze toch niet zomaar verwijderen??? Tenminste... Dat is mijn mening...
Grootste deel was al weg... en decemberchica's gaat over de maand waarop we een lekker lopend forum hadden... Onze buikjes lijst van december blijft wel bestaan
tis idd de december chica's omdat we bij elkaar zijn gekomen in december!!en we een vast/hecht cluppie zijn geworden maar de testdatums(NOD) zijn alweer voorbij en verder ook niks meer gehoord (van een aantal meiden dan)dus ja van mij mag je de lijst verwijderen dan blijven we evengoed de december chica's