Dat zou nog wel eens héél lang kunnen duren eer dat iedereen (!!) er op staat.... Maar we hopen natuurlijk allemaal even snel en dus onwijs rap iedereen roze op de lijst
De realist in me geeft je helemaal gelijk... de optimist (of eerder dromer) vindt dat er gewoon geen rood meer komt
Laten we het er tot de eerste maar gewoon niet meer over hebben. Als we het negeren blijft het misschien wel gewoon weg
hallo allemaal daar zijn we weer na een middagje werk is weer veel geklets dus ga straks wel bij lezen hihi.
Sjeeeeezus, wat een geklets! Ik ben eerst een half uur aan het bijlezen, haha! Ik werk fulltime, dus ik kan alleen in de avonduren reageren en soms laat in de middag. Maarre, afgelopen zondag en maandag een positieve ovutest gehad en vanochtend niet meer. Dus dan is mijn ei gesprongen toch, of niet? Spannend allemaal he, meiden!!!
Ik heb ook met mijn vriend gepraat over de maand maart, waarin de kans dus bestaat dat het kindje met kerst geboren wordt. Mijn zus is tijdens de kerstdagen jarig en ik kan je vertellen dat kerst daardoor echt anders is. Kerst is voor mij niet echt kerst, omdat ik ook een verjaardag aan het vieren ben. De decembermaand is al vol met feesten: sint, kerst, oud en nieuw. Maar ja, van de andere kant.... ik ben allang blij als het dan gelukt is.
Trouwens. mijn klusdagen waren vorige week dinsdag (voor het eerst na ongi weer), donderdag, zaterdag, zondag, maandag. Zondag en maandag dus positieve ovutest gehad. Dus dan hebben we het goed gedaan toch? Ik wil nu namelijk niet aan het einde van de maand denken: hadden we dan maar dit of dat gedaan....
Vanavond is vriendlief niet thuis, dus dan kunnen we de "smep-methode" niet helemaal opvolgen. Die zegt toch ook nog dat is vanavond zou moeten klussen? Wie weet dat?
ik weet niet zoveel over die smep methode.. hoe zat dat nou ? ik ga zo weer effe ovu testjes bestellen want 1 dezer dagen komt me ei weer langs als het goed is. zolang de gyn nog niet begonnen is wil ik hetzelf blijven proberen en wij slaan geen maand over
is het niet zo dat je ei springt 24 uur nadat je een positieve ovu had,, dus zou betekenen dinsdag misschien woensdag ook nog klussen? alhoewel zaadjes ook weer een paar dagen in je overleven (ofzo) ik kan er naast zitten hoor.. want precies weten doe ik het niet
koken??katten eten????(trekt een heeeeeeeeeeeeeeel vies gezicht) zijn jullie chinees??? eten jullie katten????
hahahaha indd! chinezen, daarom ben ik bang dat als mijn katten naar buiten gaan en ze niet snel genoeg terugkomen dat ze bij mijn buurman in de pan leggen