ja ik vind het echt niet eerlijk lenny is veeeeel beter en leuker had gewoon er nog in moeten zitten ja mel ik heb een stoere maar toch ook weer een gevoelige lekker kerel die zich hier tussen de vrouwen zich goed staande houd
Hihi gelukkig! Mijn lief vindt dit forum maar onzin en is er op een hele andere manier mee bezig als ik. Als hij toch eens zou weten hoe gezellig het hier is...
haha ja die van mij zijn ook aardig aan het verslijten kan gelukkig blind typen maar die eelt op mijn vingers word ook steeds erger
En ik ben stiekem wel jaloers op bren hoor.. Tenminste wat de betrokkenheid betreft dan hè, ik heb ook een heerlijke kerel hoor!
jaloers zijn is helmaal niet erg hoor en iedereen is anders he gelukkig maar anders word het zo simpel op de wereld als we allemaal het zelfde zijn
hij weet niet wat die mist gaat niet alleen maar over slijmpies ongi`s ovu springende eieren enzo maar ook zie je wel is een shirt voorbij komen met standjes of hebben we het over pado`s snuifjes en weet ik het allemaal nog meer hihihi word zo veel geklets en is super gezellig dus mannen het is hier super gezelliggggggggggggg tussen al die vrouwen