ja eigenlijk moet je vanaaf nog een keer * 'Klus' om de dag vanaf dag 8 (dus 8, 10, 12 etc.) * Koop 10 ovulatietesten * Begin met de ovu-testen op dag 10 * Als de test positief is, 'klus' dan die dag en de twee dagen erna ook. * Sla na de derde dag 1 dag over. En 'klus' daarna voor de zekerheid nog een keer. * 15 dagen na je eerste positieve ovulatietest kan je een zwangerschapstest proberen. * Als je ovulatie-test nooit positief wordt, ga dan door met 'klussen' om de dag tot dag 35 en doe dan een zwangerschapstest (als je dan nog niet ongi bent)
hahah dan lijkt het me ook niet maar ze heeft het lekker neer gezet als je chinese als buren heb dan zou ik mijn katten ook niet buiten laten lopen. voor je het weet ga je chinees halen heb je een eigen kat op je bord moet er toch niet aan denken, ieeeeeee
en ik las laatst trouwens ergens (weet niet of het hier ergens was) mss jullie ook ? dat het beter is voor de kwatiteit van het zaad als de man elke dag "loost" zeg maar de gyneacoloog heeft volgens mij wel eens verteld dat je dat beter niet kunt doen omdat je dat voornamelijk vocht krijgt met minder zaadjes? is dan dus zeker alweer achterhaald
whaha moet er niet aan denken! aan de overkant van mijn tuin zit ook echt een chinees restaurant,toch maar ff in de gaten houden he uit principes eet ik ook geen chinees, nooit! dat grijze vlees tussen de bami, nee dat is echt kat getver meiden ik ben er morgen weer, ga gtst kijken en derna manlief aan massage geven fijne avond x
nee moet er ook niet aan denken engeltje bah eet wel is chinees maar het is niet mijn lievelings kostje en wil ook echt niet weten wat ze allemaal erin doen maar dat is met heel veel dingen. fijne avond engeltje @dianana ik zou niet weten hoe dat zit wat het beste is. maar elke dag lozen nou lijkt me ook niet alles voor mezelf niet maar denk dat mijn ventje dat ook niet echt leuk meer vind
nee hier ook niet maar bedoel meer dat het dan dus geen kwaad kan als je het rond je ei elke dag doet voor max 4 dagen was hier altijd huiverig voor door wat die gyn zei
ikke wel hoor...wat niet weet wat niet deert is mss wel extra voedzaam voor een (aanstaande)zwangere vrouw hahahahaah...je weet maar nooit hihihi oooeeehhhh enne kun je daarna ff hierheen komen??hihi..me schoudertjes en rug zijn ook hard aan een massage toe hihi ik heb een schat van een man,maar masseren kan ie echt haha ik heb nl een vergroeiing in me rug .....lichte scoliose en torsie van de wervelkolom (haha ik zie jullie nu allemaal bij het lezen denken...ziet ze dr uit als quasimodo???...uuuh nee hahhaah...je ziet er zo niks van hihi)
Ik hoop het in ieder geval. Ik heb nooit rood bloedverlies gehad en ook niet heel hevig, dus ik ga er van uit dat hij/zij is blijven plakken. Maar gelukkig de 17e al echo dus ben heel benieuwd! Heb ook blaasontsteking gehad en de VK gaf aan dat het daar ook door kon komen, hoe dat zit weet ik niet. Maar weet wel dat toen ik begon met de antibiotica de bruine afscheiding ook stopte . Toeval of toch....? Jij moet nog een weekje wachten, hoop zo dat het bij jou goed is
@Mothertobe Fijn dat het gestopt is en nu maar hopen dat het nog van de innesteling o.i.d. was. Ik hoop hier ook dat het allemaal goed gaat. Ik ga mijn bedje in, fijne avond en tot morgen.
Ah, nog iemand die fulltime werkt Hoe ga jij dat straks doen? Iets waar ik mn hoofd over breek!! Ik wil bij voorkeur mijn huidige functie doen voor 3 dagen, maar bij ons is het policy dat je terugkan tot minimaal 4 dagen... Ik vind dat persoonlijk erg veel, want dan moet ik ons kindje veeeeeel te veel missen, maar ben er nog niet uit hoe ik het op ga lossen. Vind het altijd erg leuk om andermands oplossingen op dit dilemma te horen!
Ook een bekend onderwerp in mijn koppie hihi. Heb het ook al eens voorgelegd hier op het (oude) forum. Is lastig he, decemberkindje heeft ook niet mijn voorkeur, maar aan de andere kant indd allang blij als het lukt..!!! Toch best lastig he?
@ Aily: Voor onze zoon ben ik 3 dg gaan werken en manlief 4 dg (1 dag ouderschapsverlof) Zoontje hoefde dus maar 2 dg naar het KDV. Nu het ouderschapsverlof van mijn man erop zit gaat hij 3 dg naar het KDV, de andere ben ik gewoon thuis... Onze zoon is inmiddels wel al 2,5 jaar...
Eens!! Onze roze lijst is natuurlijk uiterst belangrijk (our big treasure... ), dus die mag nooooit weg. Maar daar zijn we het uiteraard allemaal over eens haha.
***************JANUARI****************** 1: 2: 3: 4: 5: 6: 7: 8: 9: 10: 11: 12:Truelove4ever (32 jaar,4e ronde,3e kindje) 13: 14: 15: 16:Dianana 17: 18: 19:Engeltje1 (25 jaar, 1e kindje, ronde 15) Es22 (28 jaar, 1e kindje, 6e ronde) 20:Beppie1983 (27 jaar, 3e ronde, 3e kindje) 21:Bren79 (31 jaar, 11/12e ronde, 1e kindje) 22:Gekko (28 jaar, 1e kindje, 4e ronde) 23:Mel05 (4e ronde, 3e kindje) Miss C (25 Jaar, 6e Ronde, 1e Kindje) 24: 25:Lauraa (21 jaar, 3e ronde, 1e kindje) 26:Aily (28 jaar, 2e ronde, 1e kindje) 27:Karine (30 jaar, 10e ronde, 2e kindje) 28: 29: 30:Bonnie1 (Bijna 30, 2e ronde, 2e kindje) 31: ?: Dora (33 jaar,2e ronde, 2e kindje) ***************ZWANGER***************** ***********De december testers************* Tinkerbell (23 jaar, 1e ronde, tweede kindje) ZWANGER!!! Bamaca (30 jaar, 4e ronde, 2e kindje) ZWANGER!!!!! Patronique (24 jaar, 22 ronde, 1e kindje) ZWANGER!!! Triesie (27 jaar, 1e ronde, 1e kindje) ZWANGER!!! September08 (27 jaar, ronde ?? 8 mnd, 2e kindje) ZWANGER!!! G0nca (23 jaar, eerste kindje) ZWANGER !!! Esthertie (28 jaar, 1e ronde na MK, 1e kindje) ZWANGER!!! Brunette01 ZWANGER!!! Madeliefje1987 (23 jaar, 3e ronde, 2e kindje) ZWANGER!!! Daantje1 (28 jaar, 1e ronde, 3e kindje) ZWANGER!!! Miranda (28jaar, 2e ronde, 2e kindje) ZWANGER!!! MotherToBe (26 jaar, 4e ronde, 1e kindje) ZWANGER!!! Tinkerbel80 (30 jaar, 2e IUI, 2e kindje) ZWANGER!!! *********** De januari testers************* Hierbij haal ik 'm ook een keer naar voren, toch wel handig om dat af en toe ff te doen indd
Goed geregeld! Ik vind 2 dagen KDV een mooi aantal. Vind op een bepaalde manier wel dat t erbij hoort gevoelsmatig, ivm wennen aan andere kindjes, sociaal gedrag aan leren, leren vriendjes maken, etc. Ja, ouderschapsverlof, dat is erg relaxt! Als mijn werkgever weigert om mij 3 dgn te laten werken kan ik natuurlijk gaan voor 4 dagen met daarin opgenomen 1 dag ouderschapsverlof. Dat kan ik dan toch behoorlijk lang uitzingen
Nog maar 1,5 week en dan kunnen de eerste dames al testen... SPANNEND!!!! @ Beppie: mooie schilderijen!!! Ik vind de 1e ook het mooiste, maar indd... de 'hout'achtergrond is ook wel echt prachtig zeg! @ All: sleep well XXX
Ff off topic: lekkerste nieuwe kauwgom van de hele wereld: Mentos Cubes!!!! I/d supermarkt, knal/donkerblauw vierkant doosje. Misschien ook wel i/h pompstation hoor
meiden... aaaarrrrggggg echt ik ben raaazeeeennnnddd op me ex(vader van me kids) hij kijkt totaal niet naar ze om etc ik typ morgen wel ff waarom ik zo razend ben is nu te lang verhaal en ben te moe van heen en weer emailen echt wat een lul die vent had gecastreerd moeten worden voor ie ooit ook maar aan kids dacht!!!!!!!!!:x:x:x:x:x:x:x:x:x:x:x:x:x