hahaha.. heb gevraagd of ik morgen mocht werken... anders zit ik maar te wachten tot hubbie thuiskomt... Nu heb ik tenminste iets om handen...
Ben idd wel blij dat mijn cyclus korter wordt... blijkt dat mijn lichaam zich dus langzaam aan het herstellen is van de pil... en bij sommige duurd dat maanden dus ben ik nog een geluksvogel.. als je denkt dat het soms meer dan 60 dagen duurd voor sommige hun eerste ongi hebben...mag ik nog niet klagen toch?
nee idd en jij zei toch laatst dat het voor en nadelen heeft nadeel minder eieren voordeel minder ongi het lijkt er op dat het tij aan het keren is
en je mag er denk ik ook wel vanuit gaan dat je LF klopt je had al berekend dat je nod vandaag zou zijn kun je volgende ronde wel echt tellen vanaf je ei
@Gekko: jammer dat het niet gelukt is deze maand. Je had je NOD op de 22e staan, ben je dan niet een week te vroeg of had je de 22e als testdatum neergezet? Wij hebben dit weekend klusweekend, maar vriendlief is gisteren te ver doorgezakt (heeft een kater), dus ben benieuwd wat ie vandaag nog klaarspeelt
Hahahaha... ja... dat zei ik ja!!! Nu moet ik eerlijk zijn... vanuit mijn genen heb ik hele vervelende hormonen... Gister eens met mijn moeder besproken.. ook van die buikpijn, het was namelijk al zolang geleden dat ik hormonen van mezelf had... Kwam weer een hoop boven... gewoon omvallen terwijl je loopt tijdens ongi...hele zware buikkrampen per zoveel maanden...echt leuk... geeft mij dan maar een eitje minder
Ik zou eigenlijk mijn ei later moeten hebben maar die kwam dus eerder... om mezelf niet ge te maken heb ik mijn testdatum maar niet verschoven... Maar ik ben dus echt precies op mijn NOD is die dus OD geworden... Had je je vriend niet tegen kunnen houden??? Van dat doorzakken heeft ie over drie maanden weer last namelijk...
ik hhad voor mn dochter ook altijd hele zware krampen had er ook zware medicijnen voor na mn dochter is die kramp lang weggebleven nu issie weer terug maar als ik ongi ben en ik voel ook maar iets dat er op lijkt dat die kramp komt neem ik die medicijnen meteen al om het voor te blijven ze zeggen vaak dat tijdens BV je ongi lang weg kan blijven bij mij was na 2 maanden mn cyclus al weer op rit
dus als je onregelamtige cyclus hebt kun je je NOD uitrekenen door ca 14 dagen bij je ei op te tellen
Das balen...Dat is toch een voordeel van bv... Ik hou mijn temp wel in de gaten nog... afgelopen twee cyclussen werden steeds korter... Maar idd de lf is mooi...Eitje heeft in ieder geval genoeg tijd om te rezen en een nestje te maken
@Gekko: ik was er niet bij. Hij had een uitje met de voetbalclub.......dusssss En ja, over 3 maanden... dan hoop ik eigenlijk al zwanger te zijn en zo niet, dan ben ik er zelf ook nog bij. @Dianana. Ik had vroeger ook enorme ongikrampen, maar sinds de pil niet meer gehad, ook nu niet nu ik gestopt ben. Wat betreft de borstvoeding: ik heb best lang gevloeid, toen dat een week weg was werd ik ongesteld en daarna begon het vloeien weer. Heel vreemd. Maar was ook gewoon na een week of 8 week ongesteld. Ben toen ook weer begonnen met een bv-vriendelijke pil.
ik ben juist xpres niet meer aan de pil gegaan omdat de eerste zolang op zich heeft laten wachten de tweede had zich van mij wel al meteen na de eerste mogen aandienen maar goed die is nu 2,5 dus das niet helemaal gelukt